Leuke woordkeuze.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef De.Kromme het volgende:
Hehe, Colin is weg en ze hebben een nieuw zwart schaap.
Wat ben jiij irritant geworden zegquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op de naam van het topic,
toch geld zat jullie.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij deed Urby niet zo heel veel fout hoor bij de tweede goal mjah.
Gewórdenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat ben jiij irritant geworden zeg
Voorheen was je grappig met je domme opmerkingen maar nu irritant
Nee, alleen Heitinga stond vandaag op scherp.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Puntje ingelopen op PSV!
Is Suarez nou geschorst voor de volgende wedstrijd?
Ik ga als enige serieus op de naam van het topic in.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daarvoor heb je nogVitesse uitquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Zondag wordt nog lastig genoeg, net als de rest van het seizoen. Zie al op tegen de psv en feyenoord vierdaagse...
Over Suarez, die gozer mag ook wel eens lekker op de bank gaan zitten. Word scheitziek van zijn schwalbesquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Puntje ingelopen op PSV!
Is Suarez nou geschorst voor de volgende wedstrijd?
Nee want het is bijna vrijdagquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als enige serieus op de naam van het topic in.
Dan kunnen we discussiėren welke spelers er moeten komen
Of mag dat niet meer soms ?
Psies als het met de beursnotering maar goed gaatquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op de naam van het topic,
toch geld zat jullie.
Lijkt idd een andere jorien te zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij had hem idd beter naar de grond kunnen trekken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Nee hoor furby kijkt N'kufo alleen maar na
Hoe lang ben je alweer terug?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als enige serieus op de naam van het topic in.
Dan kunnen we discussiėren welke spelers er moeten komen
Of mag dat niet meer soms ?
Hij hoeft voor mij niet alleen voor die schwalbes op de bank plaats te nemenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Over Suarez, die gozer mag ook wel eens lekker op de bank gaan zitten. Word scheitziek van zijn schwalbes.
Buiten de 16 had dat zeker gekunt ja waarom niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij had hem idd beter naar de grond kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |