ZO ZIET PALMA ER HELEMAAL NIET SLECHT UIT,quote:Op donderdag 27 december 2007 22:02 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa tegen Lieke, je moet niet zoveel drinken je moet wel leuk dronken blijven.
En natuurlijk een mooi shot van Palma
en hoe vind jij haar als vrouw van middelbare leeftjd.?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ZO ZIET PALMA ER HELEMAAL NIET SLECHT UIT,
moet vroeger een mooie meid zijn geweest....
klopt ik heb het heel lang voor haar opgenomen maar het is net zo n slettebak als amanda maar ja die is er in ieder geval niet besmuikt over en veel amusanter btwquote:Op donderdag 27 december 2007 22:06 schreef neehe het volgende:
Wat Lieke ook doet of niet doet, volgens sommigen hier is het toch nooit goed.
Dus Lieke maak die kabouter maar lekker jaloers en vannacht palen met die DJ.
Dan weet memeer HvB ook eens hoe het voelt.
ook niet slecht op deze foto maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe oud ze is.........quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en hoe vind jij haar als vrouw van middelbare leeftjd.?
Wow wat een mooie cap Joanie!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:02 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa tegen Lieke, je moet niet zoveel drinken je moet wel leuk dronken blijven.
En natuurlijk een mooi shot van Palma
achter in de veertig volgens mijquote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook niet slecht op deze foto maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe oud ze is.........
wie weet dat eigenlijk, hoe oud is palm ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |