ZO ZIET PALMA ER HELEMAAL NIET SLECHT UIT,quote:Op donderdag 27 december 2007 22:02 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa tegen Lieke, je moet niet zoveel drinken je moet wel leuk dronken blijven.
En natuurlijk een mooi shot van Palma
en hoe vind jij haar als vrouw van middelbare leeftjd.?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ZO ZIET PALMA ER HELEMAAL NIET SLECHT UIT,
moet vroeger een mooie meid zijn geweest....
klopt ik heb het heel lang voor haar opgenomen maar het is net zo n slettebak als amanda maar ja die is er in ieder geval niet besmuikt over en veel amusanter btwquote:Op donderdag 27 december 2007 22:06 schreef neehe het volgende:
Wat Lieke ook doet of niet doet, volgens sommigen hier is het toch nooit goed.
Dus Lieke maak die kabouter maar lekker jaloers en vannacht palen met die DJ.
Dan weet memeer HvB ook eens hoe het voelt.
ook niet slecht op deze foto maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe oud ze is.........quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en hoe vind jij haar als vrouw van middelbare leeftjd.?
Wow wat een mooie cap Joanie!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:02 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa tegen Lieke, je moet niet zoveel drinken je moet wel leuk dronken blijven.
En natuurlijk een mooi shot van Palma
achter in de veertig volgens mijquote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook niet slecht op deze foto maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe oud ze is.........
wie weet dat eigenlijk, hoe oud is palm ?
Volgens mij denkt Mikey nog steeds dat hij droomtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef ericahysterica het volgende:
huub geeft een interview en mike heeft de tijd van zijn leven
Het was een beetje alsof je hem op de gitaar hoorde oefenen. Veel gehakkel, hij kon geen drie punten tegelijk onthouden en het moest erg vaak overquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Kaleddis het volgende:
Wat had Brian op joh ? Kwam er allemaal vrij bizar uit...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een beetje alsof je hem op de gitaar hoorde oefenen. Veel gehakkel, hij kon geen drie punten tegelijk onthouden en het moest erg vaak over
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef noucky het volgende:
Wat een rare opmerking van Huub, blijf kijken naar DGK en de mensen die niet kijken moeten dat gaan doen.
Wat een rare opmerking van Huub, blijf kijken naar DGK en de mensen die niet kijken moeten dat gaan doen.
leuk he die mike, hahahaha ik hoop dat hij er fors beter van wordt, er gaat genoeg om daar. Neem nou die pruik van amanda die zou 6000 euro kosten wat zou die mike er niet allemaal van kunnen doen.....quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Mikey nog steeds dat hij droomt
Hoe kun je prraten tegen mensen die niet kijken.
Volgens mij omdat dit met oudjaar als een soort knallende kurken wordt uitgezonden. Er kijken dan dus veel mensen die normaal niet kijken..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef noucky het volgende:
Het zou kunnen als het een interview was voor een ander programma bedenk ik nu, maar het klinkt wel apartquote:
dat moest ze vast zeggen van Brianquote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
Alle tv optredens waren top!
Dieptepunten 2007?
Ja met Huub toen ik dronken was en hij bij mij in bed kroop (red. lees befde )
get your pimp on yeahhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn hemel wat hangt Lieke de hoer uit zeg
Lieke doet zich voorkomen als een dame van normen en waarden maar blijkt achteraf helemaal geen normen en waarden te hebben. Huub heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ie alles pakt wat los en vast zit en heeft dat ook bewezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:06 schreef neehe het volgende:
Wat Lieke ook doet of niet doet, volgens sommigen hier is het toch nooit goed.
Dus Lieke maak die kabouter maar lekker jaloers en vannacht palen met die DJ.
Dan weet memeer HvB ook eens hoe het voelt.
het is idd voor knallende kurken rtl4 24.00 oudejaarsnacht dan staan ze tussen de nieuwjaarsgroeten van de rtl corifeeenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij omdat dit met oudjaar als een soort knallende kurken wordt uitgezonden. Er kijken dan dus veel mensen die normaal niet kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |