en een test voor Huub of hij het kan hebben of niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Onderdeel van het script van vanavond: Lieke zoent met DJ Quinten.
Lieke valt mooi door de mand.Die vent is net binnen en nu al volop tongen.Zo heeft ze het ook met Huub gedaan.Van Huub wist ik het al,dat hij iedereen pakt,maar Lieke was zo netjes tochquote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
MET WIE LOOPT LIEKE NOU ZO TE GEILEN INEENS
Is Nena geen Huubtuig dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Ze is leuk om te zien, maar gezien de exbewoners en het soort feest schat ik in dat zij komt.
Bonte of witte was?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was onderweg, maar ben omgedraaid. Ik wilde toch liever naar de wasmachine kijken.
hahaquote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa meid, niets is wat het lijkt.
Hoe hoor je dat dan? Ik hoor alleen maar rechtstreeks doorgegeven muziek op 3 en 4 (en soms ook op 1 en 2).quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Yavido het volgende:
Brian & Amanda net op stream3, genieten ervan... dat Lieke net lekker liep te bekken met the DJ... Brian's aanvalsplan: Amanda op Huub afsturen en hem erop attenderen (voor als ie het zelf nog niet had gezien).
Jammerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was onderweg, maar ben omgedraaid. Ik wilde toch liever naar de wasmachine kijken.
De hangoren van Fred en George Wemel zijn erg handig (HP)quote:Op donderdag 27 december 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe hoor je dat dan? Ik hoor alleen maar rechtstreeks doorgegeven muziek op 3 en 4 (en soms ook op 1 en 2).
Meen d'r zostraks te hebben zien uitstappen (nog geen 10 minuten geleden), daarna ook niet meer in beeld gezien. Daarom heb ik in dat lijstje er ook een vraagteken achter gezet. Ben niet helemaal zeker van m'n zaak. Maar het is iig wel een feest voor haarquote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ik heb Heleen van Rooyen nog nergens kunnen ontdekken hoor....
Ik vind hem nu ook niet erg enthousiast overkomen... meer een verplicht nummer.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:53 schreef Mika25 het volgende:
Een paar dagen terug had ik niet de indruk dat Quentin "into Lieke" was, buiten die kus vanwege het Truth or Dare spelletje. Die is dus ook snel van gedachten veranderd. Zeker een leuke aanbieding gekregen van ome John...
Nou dat vind ik dus helemaal niet.... Ze pakt Huub gewoon terug.... het is toch uitgesproken dat ze er alles aan zal doen Huub uit de villa te krijgen.... En jaloezie is nu eenmal een zwakke plek van Huub.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke valt mooi door de mand.Die vent is net binnen en nu al volop tongen.Zo heeft ze het ook met Huub gedaan.Van Huub wist ik het al,dat hij iedereen pakt,maar Lieke was zo netjes toch
is ook mijn indrukquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem nu ook niet erg enthousiast overkomen... meer een verplicht nummer.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef noucky het volgende:
[..]
en een test voor Huub of hij het kan hebben of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |