Nou moet die Huub natuurlijk ook helemaal los gaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Go Lieke .......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach is toch een beetje hetzelfde, allemaal onder 1 dak voor een bepaalde periode. Ik vond het trouwens een prachtige serie.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
Eric Estrada en Ron Jeremy, Tammy Faye+ Vanilla ice zaten niet in BB maar in The Surreal Life 2
Ik was onderweg, maar ben omgedraaid. Ik wilde toch liever naar de wasmachine kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:44 schreef Yavido het volgende:
ff een lijstje met 'BN'-ers die ik heb gespot:
- BB Kelly
- Rob Muntz
- iemand van Chipz
- Heleen v Rooyen?
Wie vult aan?
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was onderweg, maar ben omgedraaid. Ik wilde toch liever naar de wasmachine kijken.
Onderdeel van het script van vanavond: Lieke zoent met DJ Quinten.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
MET WIE LOOPT LIEKE NOU ZO TE GEILEN INEENS
Quintenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
MET WIE LOOPT LIEKE NOU ZO TE GEILEN INEENS
Ze is leuk om te zien, maar gezien de exbewoners en het soort feest schat ik in dat zij komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Een gevoel? Of gewoon iets wat je heeeel graag wilt?!!
Net zo snel als ze met Huub het bed in dook tijdens het personeelsfeestje.quote:
o ja ik herken hem ineensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |