Ja nu wel.. BTW leuk film vanavond zit ook een super leuke as verspreiding inquote:
Ja nu wel.. BTW leuk film vanavond zit ook een super leuke as verspreiding inquote:
Ga op Pluto wonen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen..dat afstandelijke windt mij enorm op.
![]()
Dat is echt een van de allerkleinste problemen, aldaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar doet een thermometer het niet goed.....
"Een superleuke asverspreiding" .....hahahaha.....na jouw aanbeveling zal ik zeker kijken Souryquote:Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu wel.. BTW leuk film vanavond zit ook een super leuke as verspreiding in![]()
http://imdb.com/title/tt0116778/
Op zeven dus. Half negen
daar propt íe er wel wat anders inquote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt een van de allerkleinste problemen, aldaar.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ===================================================================== [b]Mr. SC 2007: Ian_Nick Miss SC 2007: Soury Leukste SC'er: Soury Lievste SC'er: Talitha Tofste SC'er: Talitha Kekste SC'er: Ian_Nick Puikendschte SC'er: Ian_Nick Minst leuke SC'er: ---- Meest irritante SC'er: Avonne Meest Sexy SC'er: Buurvrouw Meest grappige SC'er: Soury Tofste vegetarische lesbo: Veulerst Geilste muis: Soury Leukste TT maker: Leandra Leukste OP schrijver: Leandra Beste SC mod: Gert Kutste SC mod: Gert Beste DGK mod: Gert Kutste DGK mod: Avonne Keckschte SC moment 2007: ??? Beste rel 2007: we hebben nog 4 dagen 8-) Hoe kan DGK subforum in 2008 nóg beter?:[/b] Ian_Nick als mod ^O^ ===================================================================== |
Zuurstof schijnt daar ook schaars te zijn..quote:Op donderdag 27 december 2007 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt een van de allerkleinste problemen, aldaar.
Pluto is een mini-planeetje... denk dat Jappert's ster groter is.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daar propt íe er wel wat anders in
Waarbij schaars dan nog een eufemisme is waar onze Jappert het behoorlijk moeilijk mee gaat krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zuurstof schijnt daar ook schaars te zijn..
Hongerig? Yep, nu.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Word jij nou nooit.....ach laat ook maar......voor mij weer een geldig excuus.
Sorry mop..die eer valt iemand anders ten deelquote:Op donderdag 27 december 2007 20:06 schreef Lobasca het volgende:
Jezus Jap, je had mij op zijn minst als minst leuke SC-er kunnen noemen
Pluto verdwijnt in Jap's zwarte gat?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Pluto is een mini-planeetje... denk dat Jappert's ster groter is.
Je PM's maken veel goedquote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop..die eer valt iemand anders ten deel....alleen er zijn dingen die ik uit pieeteit niet zomaar klakkeloos in de openbaarheid gooi.
Leuk, die lijstjesquote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop..die eer valt iemand anders ten deel....alleen er zijn dingen die ik uit pieeteit niet zomaar klakkeloos in de openbaarheid gooi.
Lieve maar o zo domme Gert...voor de intelectuelen die zo af en toe de SC volgen is het immers al jaren duidelijk....en toch blijf je het jaar in jaar uit proberen in de blinde overtuiging dat je het in je hebt...geeft niet hoor...dapper is het wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hongerig? Yep, nu.![]()
Straks samenvolgen hoe je kluppie weer op de kloten krijgt?
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je PM's maken veel goed
Was niet voor jou![]()
Ik denk dat dat ook wel klopt....die ligt daar zich daar in het zuid-oosten natuurlijk drie slagen in de rondte te krikken.....quote:Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind APK de geilste!! voor de rest kan dat lijstje mij gestolen worden!
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je PM's maken veel goed
Was niet voor jou![]()
Is ie nou gvd alweer naar Thailand?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel klopt....die ligt daar zich daar in het zuid-oosten natuurlijk drie slagen in de rondte te krikken.....
Nee, wilde een ander niet voor haar neus stoten..quote:Op donderdag 27 december 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....het blijft je achtervolgen he..
![]()
Tja, je moet wat.....Op Fok willen ze alleen maar thermometers inbrengen....quote:Op donderdag 27 december 2007 20:13 schreef Day het volgende:
[..]
Is ie nou gvd alweer naar Thailand?
Geef hem eens ongelijk..jij moet je aftrekken op de berichtjes hierquote:Op donderdag 27 december 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel klopt....die ligt daar zich daar in het zuid-oosten natuurlijk drie slagen in de rondte te krikken.....
Je dicht jezelf en je postings teveel eer toe.........quote:Op donderdag 27 december 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geef hem is ongelijk..jij moet je aftrekken op de berichtjes hier
Lieve Blurk...als ertussen had gestaan "Liefste en meestveelbelovende newbee" dan had je daar met glans achter gestaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, wat heb ik een hekel aan die lijstjes, heb zin om Ian te wurgen
Ik laat me liever dichten... door APKquote:Op donderdag 27 december 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je dicht jezelf en je postings teveel eer toe.........
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, wat heb ik een hekel aan die lijstjes, heb zin om Ian te wurgen
quote:Lievste SC'er:Blurk (die kán nieteens onaardig doen)
Duh....je bent net een lek luchtbed, ze kunnen pompen wat ze willen....maar leeg blijft het....quote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat me liever dichten... door APK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |