Met de vervangende borgconstructie (lees: kabels) was niets mis. Het hoe... (en nu zeg ik het eigenlijk al voor)quote:Op donderdag 27 december 2007 20:11 schreef Hukkie het volgende:
de borgconstructie is vervangen door een borgconstructie die te zwak was?
Nope. De mast moest blijven staanquote:Op donderdag 27 december 2007 20:11 schreef qonmann het volgende:
hij werd maet opzet platgegooid om plaats te maken voor de andere toren..
1 van de 3 en ik keur het goedquote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Hukkie het volgende:
De kabels werden met borgharingen in de grond gezet? Of de kabels werden helemaal niet goed vast gezet? Of de grond was te net wat te drassig zodat het geheel makkelijk los kon komen? Ik weet het niet meer...
Deze keur ik goed. Er werden inderdaad teveel (niet allemaal) kabels losgemaakt tijdens de vervanging, waardoor de toren omviel.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef ChrisJX het volgende:
De kabels moesten los, maar helaas werden ze allemaal losgemaakt waarom de toren omviel?
was al voldoendequote:Op donderdag 27 december 2007 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Kleine toevoeging: ze werden aan de verkeerde kant losgemaakt en de toren waaide om.
-edit-quote:
ik heb ze alle 3 aangepast, maar helaas ben je te laatquote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Aangezien je de laatste optie van mijn post hebt aangepast, ga ik daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |