Ook wel bekend als slagplaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:30 schreef Jordy-B het volgende:
Een pickguard is zo'n plaatje om te voorkomen dat je met je plectrum je gitaar verneukt.
Bij deze is de pickguard wit:
[ afbeelding ]
Een pickguard kan je zo weer vervangen als 'ie zwaar beschadigd is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:30 schreef Aresdreams het volgende:
zo een plaat als bij veel fender strats, of zoals bij een les paul een verhoogd stukje plastic als het ware.
niet echt mijn ding
Dat dus...quote:
Het mooie aan die gitaar vind ik juist dat hij zo clean is, ben bang dat een slagplaat dat verpestquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een pickguard kan je zo weer vervangen als 'ie zwaar beschadigd is...
Ik heb één gitaar zonder pickguard en heb er eigenlijk best wel spijt van dat ik daar niet gewoon eentje opgeplakt heb toen ik hem kocht... Verdorie diepe putten in de lak, nu...
Ik ben zelfs tips om Grolsch te importeren tegengekomen op Amerikaanse foraquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:54 schreef Aresdreams het volgende:
(gelukkig bestaan er grolschbeugelflesjes).
Wat hebben de beugelflesjes met je schouderband te maken? Zal wel een huis tuin en keuken trucje zijn die ik niet ken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:54 schreef Aresdreams het volgende:
tja, dat zal bij je eerste gita(a)r(en) misschien nog wel gebeuren... grootste probleem daarna voor beschadegingen is dat de schouderband losschiet... das eigenlijk een vervelendere grap(gelukkig bestaan er grolschbeugelflesjes).
bij mijn nieuwste gitaar zie ik geen putjes ngo verschijnen van me plectrum, maw: oefening baart ook in dat opzicht kunt dat je minder snel je gitaar beschadigd met je plectrum
Op de stop van een beugelfles zit een mooi oranje afsluitrubbertje wat prima geschikt is om de gitaarband te zekeren...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat hebben de beugelflesjes met je schouderband te maken? Zal wel een huis tuin en keuken trucje zijn die ik niet ken?
Op de gitaar die ik leen zitten gewoon zwarte rubbertjes geloof ik.. Of miss aan de onderkant niet, iig wel bij de hals..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op de stop van een beugelfles zit een mooi oranje afsluitrubbertje wat prima geschikt is om de gitaarband te zekeren...
Ik ruik handelquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben zelfs tips om Grolsch te importeren tegengekomen op Amerikaanse fora.
Een les in zelfbeheersing waar je de rest van je leven plezier van gaat hebben. Afgezet tegen een gitaar waar je de rest van je leven plezier van gaat hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Goover het volgende:
Ik moet mijzelf inhouden om straks niet via de muziekwinkel naar huis te gaan, en dan ineens een gitaar gekocht te hebben...
Ik heb juist heel veel plezier gehad door een dergelijke spontane aankoopquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Goover het volgende:
Ik moet mijzelf inhouden om straks niet via de muziekwinkel naar huis te gaan, en dan ineens een gitaar gekocht te hebben...
Hoe lang duurt 't voordat je die putten in de lak ziet, want ik heb ook 'n gitaar zonder slagplaat maar zie nog niets (weet niet of je 't na een halfjaar al hoort te zien?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een pickguard kan je zo weer vervangen als 'ie zwaar beschadigd is...
Ik heb één gitaar zonder pickguard en heb er eigenlijk best wel spijt van dat ik daar niet gewoon eentje opgeplakt heb toen ik hem kocht... Verdorie diepe putten in de lak, nu...
Dat hangt ervan af hoe lomp je speelt natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe lang duurt 't voordat je die putten in de lak ziet, want ik heb ook 'n gitaar zonder slagplaat maar zie nog niets (weet niet of je 't na een halfjaar al hoort te zien?)
Whehe, ja oké. Maar, meestal?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe lomp je speelt natuurlijk.
Dat verschilt. Voordat je Willie Nelson-achtige praktijken bereikt moet je nog wel even.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe, ja oké. Maar, meestal?
Ik zie namelijk nog helemaal niets
Willie Nelsonquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voordat je Willie Nelson-achtige praktijken bereikt moet je nog wel even.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voordat je Willie Nelson-achtige praktijken bereikt moet je nog wel even.
[ afbeelding ]
Niemand hier die 't je af zal radenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
Ben toch bang dat ik vanmiddag een gitaar ga kopen....
Gewoon doen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
Kopen, ja!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niemand hier die 't je af zal raden
quote:
Wat doen jullie, mijn geld, mijn mooie solide besluit!quote:
Ik heb wat vrienden in mijn omgeving en wat mensen op FOK! gevraagd. Aan de winkel zal het niet liggen, de gitaar zelf is ook wel redelijk wat ik zoek, en ik vind hem erg mooi...quote:Maar als ik jou was zou ik je gitaarleraar wel even vragen wat hij ervan zegt..
Tenzij je al helemaal zeker weet welke gitaar je wil enzo.
Maar mijn gitaarleraar heeft me een gitaarmerk en winkel aangeraden, daarheen gegaan, prima geholpen![]()
Niet zomaar de eerste de beste gitaar kopen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:38 schreef Goover het volgende:![]()
Ik heb een gitaar
![]()
[ afbeelding ]
Stofdeeltjes
[ afbeelding ]
Vette vingers
ja maar, ja maar, ja maar... hij glimt zo mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef Jordy-B het volgende:
Als je iedere keer de vette vingers van de body moet halen, ben je meer aan het poetsen dan aan het spelen.
Dat ik sommige een vrouwennaam geef is genoeg hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Aresdreams het volgende:
nee dena, geen gebruiksopject, maar een vrouw, je moet er goed en vorozichtig mee omgaan
Nah, miss dat het Eef wordt dan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nee? Al mijn gitaren hebben een naam
Sommige mensen geven al hun penissubstituten (inclusief het origineel) een naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |