na mijn megadrive is mijn wii ook mijn tweede console ( terwijl de meeste gewoon denken dat ik een fanboy ben van alles nintendo) als je de kans ziet om er een nu te halen gewoon doen.quote:Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef Madine het volgende:
tvp
Ik ga jullie topic eens volgen, want zeer interessant die Wii. Nu ben ik helemaal geen game-fanaat. Heb twee consoles gehad: een SEGA Mastersystem II en een N64. Afgelopen week naar de Mediamarkt in Duitsland gereden en als ze toen een Wii hadden gehad had ik 'm meegenomen. Begin nu wel weer te twijfelen. Wii + extra controllers en games, da's niet goedkoop. En aangezien bij mij apparatuur altijd enorm snel het loodje legt...
wiifit zou eerst q1 2008 komen maar dat lukt echt niet aangezien hij gewoon constant uitverkocht is in japan nu. Ze moeten eerst de vraag daar gaan bijbenen. Reken maar op q3/q4 helaas ( ik wil hem ook )quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef matthijst het volgende:
Sinds zaterdag een Wii. Wii Sports Tennis is cool!
Zo ff Mario Galaxy en die Olympic bende halen...
Benieuwd wanneer Wii Fit in Europa uitkomt, dat ziet er ook wel geinig uit. Iemand toevallig al een datum gehoord (las eind mei, op Amazon)?
Ik zie ze anders steeds voldoende liggen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef depax het volgende:
[..]
succes vinden met mario galaxy en mario and sonic at the olympics denk dat je pech gaat hebben.
10 winkels afgeweest.quote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef depax het volgende:
[..]
wiifit zou eerst q1 2008 komen maar dat lukt echt niet aangezien hij gewoon constant uitverkocht is in japan nu. Ze moeten eerst de vraag daar gaan bijbenen. Reken maar op q3/q4 helaas ( ik wil hem ook )
succes vinden met mario galaxy en mario and sonic at the olympics denk dat je pech gaat hebben.
Enig idee of 'ie ook online speelbaar wordt? Er is eigenlijk maar 1 ding dat met echt stoort, en dat is het gebrek aan (goede) online speelbare games. Voor de rest een prachtapparaat!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Cool_Runner het volgende:
Medal of honor heroes, daar wacht ik op. Eindelijk een volwassen game op de wii die kont gaat schoppen.
32 spelers online zonder lag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:03 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Enig idee of 'ie ook online speelbaar wordt? Er is eigenlijk maar 1 ding dat met echt stoort, en dat is het gebrek aan (goede) online speelbare games. Voor de rest een prachtapparaat!
7 febquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:45 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt er meer op. Wanneer mogen we?
Nog steeds niet overtroffen he (Gamerankings enzo)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben nu dus begonnen met ocarina of time. kolere wat een vet spel zeg
ik had dus eerder al twilight princess uitgespeeld en ken de stijl dus al wel, maar ten tijde van de N64-release moet het echt een revolutie zijn geweest om zelda zo perfect naar 3D te hebben zien overstappen.
vergeet het maar...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Cool_Runner het volgende:
Medal of honor heroes, daar wacht ik op. Eindelijk een volwassen game op de wii die kont gaat schoppen.
Dat ziet er zeer puik uit inderdaad. Een grote(re) tv is wel handigquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
De mogelijkheden
En je moet je hoofd blijven bewegen, anders is het ook gewoon 2Dquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:10 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer puik uit inderdaad. Een grote(re) tv is wel handig
Die gast heeft nog meer gave dingen gedaan met de wiimote. Bijvoorbeeld finger-tracking, die was ook geinig. Alleen zal het wel blijven bij zijn ideeën, ik denk niet dat Nintendo echt zulke plannen heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
De mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |