quote:Op donderdag 27 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
Brian vraagt of die vanavond ook ff mag draaien.
De DJ antwoord: "Neeeeeeeeeee, neeeeee Brian, het moet leuk worden vanaovnd."
je kan lesley toch niet vergelijken met Lieke?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad hartstikke fout, ik vertrouwde die griet voor geen meter. Maar nu ze nog steeds samen zijn ben ik zelfs bereid te geloven dat die gevoelens oprecht zijn.
Klopt, voor tv is hij perfect en draagt show ook wel degelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor het programma is Huub wel een goeie natuurlijk, maar als mens is het echt een enorme klootzak.
Ik ook wel en leuk dat je hier ook weer eens komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk al niet eens meer. Ik heb wel weer zin aan een nieuwe BB trouwens.
Mag hij wel opschieten, ze heeft al aardig gedronken.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:05 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian al instructies aan Amanda gegeven over hoe ze vanavond moet gedragen?
me tooquote:Op donderdag 27 december 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk al niet eens meer. Ik heb wel weer zin aan een nieuwe BB trouwens.
t gaat om het idee erachterquote:Op donderdag 27 december 2007 18:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je kan lesley toch niet vergelijken met Lieke?
da's appels met peren vergelijken........
Lieke is een héél ander persoon dan Lesley,
Lieke is een heel geslepen, achterbaks en gemeen kreng.
kei en kei hard...........
dat was lesley echt niet hoor
Denk niet dat die er ooit nog komt...quote:Op donderdag 27 december 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ach nee........ geen oorlog, zo belangrijk zijn die mensen nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 december 2007 18:02 schreef Varen het volgende:
Ik vind het jammer dat de Huub en Lieke-fan zoveel felle discussies hebben....![]()
De ene is voor Lieke, de ander voor Huub, daar kun je elkaar toch in respecteren, heel de cossen komen zo vol met oorlog.
Tot de 12e zijn Brian en Huub geboekt
[ afbeelding ]
och, dan doen we het toch op DGK-nivo...... maar langer dan een half jaar hoeft het niet te duren..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:07 schreef diedirk het volgende:
[..]
Denk niet dat die er ooit nog komt...
na DGK wordt dan echt alles saai....we zijn te verwend ....
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dito,... Ik wordt helemaal kriegel als ik dat domme mens hoor.![]()
Mensen die zo over een "ex" praten, daar heb ik altijd al een soort anti patie tegen.
Ten eerste zet je je zelf voor lul, want je bent immers zoveel maanden met die gene omgegaan.
En ten tweede mensen die zo rancuneus zijn en absoluut geen verzoening meer dulden, vind ik gewoon hele enge mensen.......mensen die al het goeie ineens vergeten en alleen nog maar door kunnen hameren op het negatieve, zijn zelf gewoonweg geen haar beter.
Het is gewoon een heel egocentrisch wijf, die geen pest voor een ander over heeft.........alleen maar ik ik ik
ow alles moet op?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:08 schreef chufi het volgende:
al 3 dozen vodka , 36 flessen ... 100 bezoekers is bijna een halve fles de man ervan uitgaande dat er ook mensen zijn die iets anders drinken
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
Okee,
Lieke heeft haar poezen op marktplaats gezet, ze wilde de kooi in
Lieke heeft ooit een abortus gehad
Lieke heeft ooit toelating gedaan bij de AIVD en volgens haar staat die optie nog open........
Lieke heeft ooit iets met het RIAGG gehad of gedaan
Lieke heeft iets met portretrecht gehad
Lieke heeft gewoond in een pand met een wietplantage, maar daar wist zij niets van
Lieke heeft ook iets gehad met getrouwde mannen....(volgens schatje)
En al deze verhalen heeft Huub heel suggestief de villa ingegooid, wat een eikel!
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:15 schreef Varen het volgende:
Brian: we gaan goed eten en niet met opzet veel alcohol drinken.
Amanda zegt dat ze alcohol proeft en niet zoals Huub tankt
Nou reken maar dat Amandel weer dronken wordt.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:15 schreef Varen het volgende:
Het is precies dat negatieve dat mij ook zo ergert...dat blijven hangen in haar kwaadheid..in mijn persoonlijke omgeving wil ik zulke mensen niet in mijn buurt..en daarom zijn ze er ook niet..maar er zit er één in een programma waar ik naar kijk..quote:Op donderdag 27 december 2007 17:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dito,... Ik wordt helemaal kriegel als ik dat domme mens hoor.![]()
Mensen die zo over een "ex" praten, daar heb ik altijd al een soort anti patie tegen.
Ten eerste zet je je zelf voor lul, want je bent immers zoveel maanden met die gene omgegaan.
En ten tweede mensen die zo rancuneus zijn en absoluut geen verzoening meer dulden, vind ik gewoon hele enge mensen.......mensen die al het goeie ineens vergeten en alleen nog maar door kunnen hameren op het negatieve, zijn zelf gewoonweg geen haar beter.
Het is gewoon een heel egocentrisch wijf, die geen pest voor een ander over heeft.........alleen maar ik ik ik
och, hij tanktquote:Op donderdag 27 december 2007 18:15 schreef Varen het volgende:
En een extra 100 CP op Huubquote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou reken maar dat Amandel weer dronken wordt.![]()
Daar zet ik 100 CP op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |