Ik ben het met je eensch!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat zelfde suggestieve wat Lieke over Huub zegt ??
- Huub is gemeen, Huub heeft gezegt dat hij dat zijn fans een stel zwakzinnige zijn (oke dat zijn de meesten ook), Theo zei dat idem, Huub heeft haar iets aangedaan, wat ze niet mag vertellen, Ze weet dingen van Huub, maar ook die kan ze niet vertellen, want dat mag niet van achter.
Ik hoor haar net zo in raadsels praten.
Volgens mij heeft ze dat van die poezen pas gezegd nadat Palma ermee kwam.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Neen gekkie!
Abortus, poezen, AIVD, getrouwd spul, portretrecht komen van Lieke zelf.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi!
Likkende Lieke ipv Likkende Lassie op weer een feest.
En dat zei Huub's vader???? Als er één persoon in die villa zit die niet in staat is liefde te geven is het Huub wel. Huub geeft alleen liefde als het hem goed uitkomt. Die jongen doet alles als hij er van kan profiteren.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de vader van huub zei het al, lieke is niet in staat om liefde te geven
dat blijkt maar weer.....
Kieke wist toch hoe Huub was???quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je er maar eens overheen te zetten als je met die persoon 24 uur in een villa zit opgesloten.
Huub heeft wat mij betreft een kutkarakter. Hoe hij met vrouwen omgaat is helemaal bij de beesten af. Je moet niet iets fout doen, want dan vliegen de 'tyfushoer' woorden je om de oren. Hoe hij Lieke de eerste weken behandelde (vooral het voorval met Gaby) was echt van een enorm laag en vals niveau. Maar iedereen hier scheen het nogal grappig te vinden.
Oh jee.......wat een eikel, die Liekequote:Op donderdag 27 december 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Neen gekkie!
Abortus, poezen, AIVD, getrouwd spul, portretrecht komen van Lieke zelf.
Ook dat klopt.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat van die poezen pas gezegd nadat Palma ermee kwam.
Ja dat zegt wel wat over die streamers he, die zien in Huub hun eigen man/vriend dat zijn zeg maar een soort Amanda's.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je er maar eens overheen te zetten als je met die persoon 24 uur in een villa zit opgesloten.
Huub heeft wat mij betreft een kutkarakter. Hoe hij met vrouwen omgaat is helemaal bij de beesten af. Je moet niet iets fout doen, want dan vliegen de 'tyfushoer' woorden je om de oren. Hoe hij Lieke de eerste weken behandelde (vooral het voorval met Gaby) was echt van een enorm laag en vals niveau. Maar iedereen hier scheen het nogal grappig te vinden.
Zeur die net tegen Amanda zei dat ze net doen alsof ze vriendinnen zijn. Gaat gezellig worden vanavond.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:48 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt weer dat ze er zo'n zin in het feest heeft, tegen Selene
Om 21 uur begint het.
Ze hoopte dat zijn verliefdheid hem zou veranderen denk ik. Wist zij veel dat Huub nooit verliefdheid voelt. Huub verwart lust met verliefdheid.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Kieke wist toch hoe Huub was???
Ze heeft vast gedacht hem te kunnen veranderen, en ze komt nu tot de ontdekking dat ze hem niet kan veranderen.
Je zal mij niet horen zeggen, dat wat ik hem zie doen, dat ik dat goed keur......integendeel, wat hij van de week flikte met die wijven, valt onder de zelfde noemer.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
lieke heeft héél bewust besloten om huub zogenaamd te ''vergeven'' dat ie met Gaby het nest in was gedoken,quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de grootste fout die een mens kan maken, hopen dat je de ander kan veranderen.........nooit doen, iemand die niet zichzelf is, valt altijd door de mand.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopte dat zijn verliefdheid hem zou veranderen denk ik. Wist zij veel dat Huub nooit verliefdheid voelt. Huub verwart lust met verliefdheid.
Dat is jouw uitleg ja. Ik ben er van overtuigd dat Lieke wel degelijk verliefd op huub was en misschien wel nog steeds is.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lieke heeft héél bewust besloten om huub zogenaamd te ''vergeven'' dat ie met Gaby het nest in was gedoken,
de reden was dat de enige manier om de villa in te komen was om iets met huub te beginnen, dus op dat moment is ze er overheen gestapt (kon haar toch geen reet schelen want ze heeft nooit iets voor huub gevoeld) en toen heeft ze hem zelf even een paar keer geneukt zodat ze alsnog de villa in kon.
Mag ze eindelijk het aller, aller, aller grootste geheim prijsgevenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:52 schreef Varen het volgende:
Lieke moet naar achter, hehe zegt ze
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is jouw uitleg ja. Ik ben er van overtuigd dat Lieke wel degelijk verliefd op huub was en misschien wel nog steeds is.
ach kom op, vanaf het begin had ze al kommentaar op zijn doen en laten, eigenlijk moest hij haar bijna toestemming vragen of hij wel mocht ademhalen.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopte dat zijn verliefdheid hem zou veranderen denk ik. Wist zij veel dat Huub nooit verliefdheid voelt. Huub verwart lust met verliefdheid.
Ik wilde het niet zeggen, maar dat is exact wat ik ook over jou dacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nah ja als jij dat echt zo wil blijven zien, ga je gang, dan ben je of héél naief of een beetje dom.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |