abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2007 @ 17:49:56 #151
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55577266
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:45 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Dat zelfde suggestieve wat Lieke over Huub zegt ??
- Huub is gemeen, Huub heeft gezegt dat hij dat zijn fans een stel zwakzinnige zijn (oke dat zijn de meesten ook ), Theo zei dat idem, Huub heeft haar iets aangedaan, wat ze niet mag vertellen, Ze weet dingen van Huub, maar ook die kan ze niet vertellen, want dat mag niet van achter.
Ik hoor haar net zo in raadsels praten.
Ik ben het met je eensch!

Ook dat van die zwakzinnigen

Wat een stel rand debielen die 2, de potten verwijten de ketels, de waarden vertrouwen de gasten........of zoiets
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 27 december 2007 @ 17:50:37 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55577274
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Neen gekkie!
Abortus, poezen, AIVD, getrouwd spul, portretrecht komen van Lieke zelf.
Volgens mij heeft ze dat van die poezen pas gezegd nadat Palma ermee kwam.
pi_55577278
net nog een keer dat filmpje van 'het spugen van Lieke' bekeken. Ik zie alleen maar dat Huub na een spuuggeluid naar de grond kijkt, snel de camera zoekt, zogenaamd zijn wenkbrauw afveegt en vervolgens begint te mauwen over een ton boete. Slecht geacteerd hoor Huub....
pi_55577284
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Mooi!
Likkende Lieke ipv Likkende Lassie op weer een feest.
  donderdag 27 december 2007 @ 17:51:08 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55577290
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de vader van huub zei het al, lieke is niet in staat om liefde te geven

dat blijkt maar weer.....

En dat zei Huub's vader???? Als er één persoon in die villa zit die niet in staat is liefde te geven is het Huub wel. Huub geeft alleen liefde als het hem goed uitkomt. Die jongen doet alles als hij er van kan profiteren.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55577293
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Probeer je er maar eens overheen te zetten als je met die persoon 24 uur in een villa zit opgesloten.
Huub heeft wat mij betreft een kutkarakter. Hoe hij met vrouwen omgaat is helemaal bij de beesten af. Je moet niet iets fout doen, want dan vliegen de 'tyfushoer' woorden je om de oren. Hoe hij Lieke de eerste weken behandelde (vooral het voorval met Gaby) was echt van een enorm laag en vals niveau. Maar iedereen hier scheen het nogal grappig te vinden.
Kieke wist toch hoe Huub was???
Ze heeft vast gedacht hem te kunnen veranderen, en ze komt nu tot de ontdekking dat ze hem niet kan veranderen.
Goedemorgen :W
  donderdag 27 december 2007 @ 17:51:20 #157
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55577295
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Neen gekkie!
Abortus, poezen, AIVD, getrouwd spul, portretrecht komen van Lieke zelf.
Oh jee.......wat een eikel, die Lieke
pi_55577312
Selene en Lieke gekken met de camera man
Ze willen vanavond veel leuke mannen zonder vriendin
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2007 @ 17:52:03 #159
137949 Disana
pi_55577313
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze dat van die poezen pas gezegd nadat Palma ermee kwam.
Ook dat klopt.

Maar het tijdstip zegt misschien iets over hoe lang ze al wist dat/wanneer ze De Kooi in zou gaan. Ze gooide ze pal voor haar entree op Marktplaats, dus ofwel het interesseerde haar bitter weinig, ofwel ze wist echt niet dat ze De Kooi in zou gaan.
pi_55577316
quote:

[..]

Probeer je er maar eens overheen te zetten als je met die persoon 24 uur in een villa zit opgesloten.
Huub heeft wat mij betreft een kutkarakter. Hoe hij met vrouwen omgaat is helemaal bij de beesten af. Je moet niet iets fout doen, want dan vliegen de 'tyfushoer' woorden je om de oren. Hoe hij Lieke de eerste weken behandelde (vooral het voorval met Gaby) was echt van een enorm laag en vals niveau. Maar iedereen hier scheen het nogal grappig te vinden.
Ja dat zegt wel wat over die streamers he, die zien in Huub hun eigen man/vriend dat zijn zeg maar een soort Amanda's.
En de mannen willen zo graag een Huubje zijn, maar zullen het nooit worden zo veilig achter de streams.
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2007 @ 17:52:32 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_55577324
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:48 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt weer dat ze er zo'n zin in het feest heeft, tegen Selene
Om 21 uur begint het.
Zeur die net tegen Amanda zei dat ze net doen alsof ze vriendinnen zijn. Gaat gezellig worden vanavond.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55577327
Lieke moet naar achter, hehe zegt ze
het water roept
  donderdag 27 december 2007 @ 17:53:00 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55577334
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:51 schreef blomst het volgende:

[..]

Kieke wist toch hoe Huub was???
Ze heeft vast gedacht hem te kunnen veranderen, en ze komt nu tot de ontdekking dat ze hem niet kan veranderen.
Ze hoopte dat zijn verliefdheid hem zou veranderen denk ik. Wist zij veel dat Huub nooit verliefdheid voelt. Huub verwart lust met verliefdheid.
pi_55577340
quote:

[..]

Je zal mij niet horen zeggen, dat wat ik hem zie doen, dat ik dat goed keur......integendeel, wat hij van de week flikte met die wijven, valt onder de zelfde noemer.
Maar als jij 24 per dag in een huis woont, en je kan jezelf er niet over heen zetten, dan win je nooit.
Maar wat betreft Huub reageert ze zo.........maar over de tenenkrommende zuigende acties van Amanda en nadia, hoor ik haar niet, sterker.......daar heb ik haar nog nooit over gehoort, want dat viel m.i. echt onder geestelijke mishandeling.
Huub heeft haar daar nooit in alleen gelaten, maar het lijkt nu wel of hij alle frustratie van de afgelopen maanden als een bak met strond over zich heen krijgt.
Ik ben absoluut geen Huubfan........van mij mag juist ....*kuch* ....Brian winnen.
Maar je ziet dat die dat wel kunnen ( over incedenten heen stappen )
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_55577349
quote:

[..]

lieke heeft héél bewust besloten om huub zogenaamd te ''vergeven'' dat ie met Gaby het nest in was gedoken,
de reden was dat de enige manier om de villa in te komen was om iets met huub te beginnen, dus op dat moment is ze er overheen gestapt (kon haar toch geen reet schelen want ze heeft nooit iets voor huub gevoeld) en toen heeft ze hem zelf even een paar keer geneukt zodat ze alsnog de villa in kon.

Palma had hélemaal gelijk toen ze zo'n woedeaanval kreeg en alles eruit gooide tegen Lieke, bekijk dat filmpje nogmaar eens. Palma zegt precies alles zoals het zit..........
pi_55577363
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze hoopte dat zijn verliefdheid hem zou veranderen denk ik. Wist zij veel dat Huub nooit verliefdheid voelt. Huub verwart lust met verliefdheid.
Dat is de grootste fout die een mens kan maken, hopen dat je de ander kan veranderen.........nooit doen, iemand die niet zichzelf is, valt altijd door de mand.
Huub leeft als een vrijgezel en zal altijd een vrijgezel in zijn hoofd blijven.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  donderdag 27 december 2007 @ 17:55:48 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55577386
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

lieke heeft héél bewust besloten om huub zogenaamd te ''vergeven'' dat ie met Gaby het nest in was gedoken,
de reden was dat de enige manier om de villa in te komen was om iets met huub te beginnen, dus op dat moment is ze er overheen gestapt (kon haar toch geen reet schelen want ze heeft nooit iets voor huub gevoeld) en toen heeft ze hem zelf even een paar keer geneukt zodat ze alsnog de villa in kon.
Dat is jouw uitleg ja. Ik ben er van overtuigd dat Lieke wel degelijk verliefd op huub was en misschien wel nog steeds is.
  donderdag 27 december 2007 @ 17:56:02 #168
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55577389
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:52 schreef Varen het volgende:
Lieke moet naar achter, hehe zegt ze
Mag ze eindelijk het aller, aller, aller grootste geheim prijsgeven

Kom maar op Lieke, het meeste heb je toch al zelf verteld, deze kan er ook nog wel bij!

En dat alles omdat ze Huub zooooooo smerig vindt en zoooooooo wantrouwt, wie is er nu dom bezig
pi_55577412
Selene vraagt of Amanda bezig is met haar slijmaktie.
Amanda: vanavond ben ik lief tegen haar, misschien stemt Lieke Huub er wel uit.
Selene: Pas op, ze speelt spelletjes, tussen ons
het water roept
pi_55577427
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is jouw uitleg ja. Ik ben er van overtuigd dat Lieke wel degelijk verliefd op huub was en misschien wel nog steeds is.

nah ja als jij dat echt zo wil blijven zien, ga je gang, dan ben je of héél naief of een beetje dom.........
pi_55577428
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ach kom op, vanaf het begin had ze al kommentaar op zijn doen en laten, eigenlijk moest hij haar bijna toestemming vragen of hij wel mocht ademhalen.
Dat Huub zijn eigengang ging zinde haar niet, toen voelde ze zich al onder Huub, en dat gevoel heeft ze zichzelf aangepraat.
Goedemorgen :W
pi_55577434
Amanda doet haar zwarte of gouden bikini aan
het water roept
pi_55577457
Goh en die Selene maar zeggen dat ze zo eerlijk is.
Dat kun je nu wel horen, ze zit geeneens in het spel maar wat een schijnheilig mokkel is dat.
  donderdag 27 december 2007 @ 17:59:04 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55577459
Brian vraagt of die vanavond ook ff mag draaien.
De DJ antwoord: "Neeeeeeeeeee, neeeeee Brian, het moet leuk worden vanaovnd."
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 27 december 2007 @ 17:59:14 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55577464
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah ja als jij dat echt zo wil blijven zien, ga je gang, dan ben je of héél naief of een beetje dom.........
Ik wilde het niet zeggen, maar dat is exact wat ik ook over jou dacht.
Zo ongeveer iedereen hier was ook overtuigd dat Lesley niet echt verliefd was op Bart. Ook daar stond ik zo ongeveer alleen in mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')