Aha, daar ben je weer, wil je het delen met een select groepje COSsers?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef RSie het volgende:
Ik ken het geheim en het stelt geen fuck voor.
wordt alleen maar een teleurstelling voor de streamers als het uitkomt.
I wish, I wish, I wish,....quote:Op donderdag 27 december 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, daar ben je weer, wil je het delen met een select groepje COSsers?
Waarom maakt Lieke er dan zo'n drama van?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef RSie het volgende:
Ik ken het geheim en het stelt geen fuck voor.
wordt alleen maar een teleurstelling voor de streamers als het uitkomt.
Ben jij dan iemand van achter?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef RSie het volgende:
[..]
I wish, I wish, I wish,....
helaas is het mij ook verboden om mede te delen.
Maar het gaat op korte termijn uitkomen, dat weet ik zeker.
Lieke voelt zich keigoed!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:00 schreef noekje het volgende:
Lieke doet dit thuis ook altijd zo graag, omkleden met vriendinnen!
Oeh, ligt er al een plasje kwijl op de grond?
Dus het gaat niet over de hennepplantage? Lieke maakt het dus groter dan het is......quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef RSie het volgende:
omdat Huub heel suggestief er verhalen omheen in die villa gooit,mensen gaan dan speculeren en maken er het ergste van....achter wilde niet dat erover gesproken werd en Huub doet dat nu dus steeds...ik denk dat hij niet voor niets zo lang al achter is....er zal wel een hartig woordje met hem gesproken wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Waarom maakt Lieke er dan zo'n drama van?
ohohohohoh als Huub het maar niet tegen me zou kunnen gaan gebruiken..........
aaaaaaaquote:Op donderdag 27 december 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Iedereen vergeet de poezengate. Om DGK in te kunnen, zette ze haar 2 poezen op marktplaats.
Welke verhalen heeft Huub heel suggestief de villa ingegooid?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef riri het volgende:
[..]
omdat Huub heel suggestief er verhalen omheen in die villa gooit,mensen gaan dan speculeren en maken er het ergste van....achter wilde niet dat erover gesproken werd en Huub doet dat nu dus steeds...ik denk dat hij niet voor niets zo lang al achter is....er zal wel een hartig woordje met hem gesproken worden
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:05 schreef Py het volgende:
Miky begint steeds meer een bewoner uit te hangen.
Net belde hij met achter omdat er iets raars gebeurde als hij een type-instructor op wil starten. 'Hallo, er zit een hacker in de computer'
Ik zat ook al met verbazing de woorden van riri te lezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, Lieke is de grootste likker in dat huis.
Zoals ze nu ineens met Amanda en Brian doet
Huub krijgt kabouterbillenkoek.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef riri het volgende:
[..]
omdat Huub heel suggestief er verhalen omheen in die villa gooit,mensen gaan dan speculeren en maken er het ergste van....achter wilde niet dat erover gesproken werd en Huub doet dat nu dus steeds...ik denk dat hij niet voor niets zo lang al achter is....er zal wel een hartig woordje met hem gesproken worden
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft de beveiliging de hacker uit de computer getrokken?
Is vast Kenneth!
wat een onzinquote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef RSie het volgende:
[..]
I wish, I wish, I wish,....
helaas is het mij ook verboden om mede te delen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Zeur liepen te fluisteren op de trap.
Hoor ik Amanda nu zeggen dat ze net doen alsof ze vriendinnetjes zijn van Lieke?
Dus de dekmantel van Kenneth was het hacken van de PC?quote:
tssss, Lieke begon er zelf mee over "de leugen" van Huub wat ze 2 weken rondstrooide, ook niet suggestief he?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:04 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda en Selene haten Lieke. Hebben ze altijd al gedaan. Maar sinds het uit is met Huub moet Amanda van Brian lief tegen haar doen, zodat ze haar straks een schop onder de kont kunnen gevenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Amanda nu zeggen dat ze net doen alsof ze vriendinnetjes zijn van Lieke?
Leuk script weer......die wijven zijn nu al zat, dat beloofd wat voor vanavond.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |