Pcies...zoals Amanda met d'r keffertjes liep te leuren van hot naar her...quote:Op donderdag 27 december 2007 18:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die katten van Lieke had ze nog maar net en waren heel jong.
Ze heeft tenminste een nette oplossing gevonden en niemand met haar katten opgezadeld die op haar katten moest passen al die tijd.
hahaha!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:38 schreef Py het volgende:
Miky over het plasmafik-incident tijdens het kerstdiner:
'Eén van de bekendste koks van Nederland stak de boel hier in de fik.'
bron?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef Shayndel het volgende:
Jammer dat Huub de lijn niet kon opnemen. Men had hem willen overhalen om toch lieke eruit te stemmen.
Wie belde er dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef Shayndel het volgende:
Jammer dat Huub de lijn niet kon opnemen. Men had hem willen overhalen om toch lieke eruit te stemmen.
Nee want dan maakt ze hem weer boos. Zo triest, die instructies altijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:40 schreef Varen het volgende:
Brian heeft het weer over de drank, hij wil niet dat Amanda, Nadia style in de chill, dronken op de grond ligt
Miky rulezzzquote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
hahaha!![]()
Ik moet zo lachen om zijn uitspraken.
Oh wat leukquote:
De redactie weet toch dat Lieke achter is .Dus waarom ze nu dat telefoontje laten doorkomen is ook weer zo raar.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef Shayndel het volgende:
Sex verkoopt hè?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda hoeft er alleen maar "sexy" bij te lopen, daar maakt zij TV mee, as simple as can be..
och, ik vind het wel een schatjequote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, die zwerver voegt heel veel toe..
Selene was de eerste paar dagen ook heel aardig voordat ze haar rollen begon te spelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 27 december 2007 18:40 schreef riri het volgende:
Een gesprek van andere bewoners uit die villa met bezoek als Huub erbij zit is gewoon onmogelijk...bij de eerste zin die ze uitspreken neemt |Huub het hele gesprek over....alsof zijn medebewoners kinderen...
Het zijn van die dingen die je gewoon niet doet uit respekt voor anderen maar hij loopt daar rond alsof hij de directeur van het geheel is....
Dat is tegelijkertijd een hele zwakke plek van Huub....
neem hem dat af en hij is nergens meer
Dat bedoel ik..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:45 schreef Py het volgende:
[..]
Selene was de eerste paar dagen ook heel aardig voordat ze haar rollen begon te spelen.
Ik moet anders wel om Mickey lachen. Klinkt misschien gek maar de rest is momenteel niet zo grappig.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |