Juistquote:Op donderdag 27 december 2007 18:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met als resultaat dat niemand het meer over Brian heeft. Huub mag dan een walchelijk kereltje zijn, maar in vergelijking tot Brian is het een heilige. De redaktie is al meer dan een jaar bezig met het publiek te conditioneren omtrent hun houding tov Brian, en het is ze dan toch gelukt
Ah, spugen is nog steeds een boete, maar deuren kapotmaken en met voorwerpen gooien is nog steeds toegestaan dusquote:Op donderdag 27 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
Huub tegen een of andere vreemde kerel: 'Lieke heeft me gespuugd. Smerig wijf. Ze heeft nu een ton boete aan haar kont.'
Erikquote:Op donderdag 27 december 2007 18:25 schreef Py het volgende:
Huub kreeg 2 collect calls:
2,5 minuten Hedda en 2,5 min. ???..ie
Ericquote:Op donderdag 27 december 2007 18:25 schreef Py het volgende:
Huub kreeg 2 collect calls:
2,5 minuten Hedda en 2,5 min. ???..ie
Vrouwen in hun buik stompen, extensies uitrukken en door de douche sleuren mag ook nog gewoon hoor. Als je je speeksel maar bij je houdt.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, spugen is nog steeds een boete, maar deuren kapotmaken en met voorwerpen gooien is nog steeds toegestaan dus
volgens mij kent Huub hem... dat is toch Ludo voeten... degene die altijd meegaat met de optredens van Brian en hem.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:24 schreef Py het volgende:
Huub tegen vreemde kerel: '...en toen ging ze een pop voor me maken en voor de deur zetten.. '
En oorbellen gooienquote:Op donderdag 27 december 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
Vrouwen in hun buik stompen, extensies uitrukken en door de douche sleuren mag ook nog gewoon hoor. Als je je speeksel maar bij je houdt.
graag ben die zinloze discussies meer dan zatquote:Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef BuffyJan het volgende:
Jezus mensen, de afgelopen 3 pagi'na's alleen maar discussies over Huub en LiekeAmper wat over de streams
Heel vervelend bijlezen.
Is t geen idee om n topic erover te openen?
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil haar nml de poort uit pesten ! Zo is Huub nml ! Een egoistisch machistisch mannetje. Zie hem glunderen als ie met een hoer bezig is. Zo van kijk mij nou ! Wat ben ik top dat ik dit doe ..
Hij heeft niet genoeg punten en moet dus een stemming aanvragen voor punten uit de potquote:Op donderdag 27 december 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Neemt Huub de cc aan of moet iedereen nog stemmen?
hij komt 30cp te kort en moet alle stemmen hebben om ze uit de algemene pot te krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
graag ben die zinloze discussies meer dan zat
Die vrouw belt er niet overquote:Op donderdag 27 december 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwen in hun buik stompen, extensies uitrukken en door de douche sleuren mag ook nog gewoon hoor. Als je je speeksel maar bij je houdt.
Lieke moet nog, maar ze is achter.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
heeft tie niet gezegd!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil haar nml de poort uit pesten ! Zo is Huub nml ! Een egoistisch machistisch mannetje. Zie hem glunderen als ie met een hoer bezig is. Zo van kijk mij nou ! Wat ben ik top dat ik dit doe ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |