ja, nu kan hij met een Silly Walk door het levenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja maar wel met zijn armen en benen er half af enzo...
dus och?
De dader heeft zeker teveel monty python gekeken
NIENIEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef Herald het volgende:
[..]
klopt, zeker met de beschuldiging van verkrachting vinden FOK!kers het prachtig dat ie is bekapmest, want dat hadden ze zelf als hoog opgeleide niet conforme individualist ook gedaan!
*snik*quote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef Herald het volgende:
[..]
klopt, zeker met de beschuldiging van verkrachting vinden FOK!kers het prachtig dat ie is bekapmest, want dat hadden ze zelf als hoog opgeleide niet conforme individualist ook gedaan!
Ik krijg hoofdpijn van dit perspectief.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef Vampier het volgende:
[ afbeelding ]
Zie gins komt de zijlboot?
Komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 27 december 2007 17:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik dacht even dat het om zoeen kansloos figuur van Sugababes.nl ging
Zoals ik al zei..quote:Op donderdag 27 december 2007 16:40 schreef paddy het volgende:
Bedankt voor het meedenken over de TT
Even de boel weer schoonvegen, want denk dat deze straks op een andere plek hoort.
Dus even het offtopic gedeelte weghalen
Heb het nagevraagd. Volgens een taalnerd staat hij zo goedquote:Op donderdag 27 december 2007 18:15 schreef devvertje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei..
Fijn dat je zo vriendelijk bent om het even te veranderenmaar er zit nu een grammaticale fout in..
fix ff ..
quote:'Vriend Sugababe in levensgevaar'.
Er wordt gevreesd voor het leven van de vriend van Sugababe Amelle Berrabah. Hij werd met kerst op straat aangevallen.
Freddie Fuller verblijft momenteel in het ziekenhuis, waar hij met spoed een niertransplantatie moet ondergaan. "We vrezen dat hij het niet haalt", vertelde een familielid aan een Britse krant.
Zijn beide nieren zouden niet meer werken. Eerder bracht de vriend van Amelle al zes uur op de operatietafel door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |