Suarez denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
Wie is eigenlijk na Berg de duurste speler ooit en wat betaalden ze daarvoor? Nog niet de helft van Berg denk ik?
Dat was Suarez, 1,5 miljoen aangekocht en dat zorgde voor veel zweet en hoofdpijn bij de staf. Zoveel geld voor 1 speler, terwijl ze een jaar later schijnbaar achteloos rond de 3 miljoen neerleggen voor Markus Berg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
Hij is wel erg goed ja, voetballend schaal ik hem zeker nog wel een klasse hoger in dan Alves. Bij Groningen moeten ze altijd wel overtuigd van hem moeten zijn geweest, anders zouden ze er niet zoveel geld voor neerleggen. Zonde van die rugblessure, speelt zeker een belangrijke rol bij het mislopen van Europees voetbal.
Wie is eigenlijk na Berg de duurste speler ooit en wat betaalden ze daarvoor? Nog niet de helft van Berg denk ik?
Dat is Lagerbäck he, beetje (te) behoudend ingesteld. Het heeft ook een hele tijd geduurd voordat hij Kallström in de basis durfde te zetten (en volgens mij staat hij er nog niet altijd in).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef venomsnake het volgende:
Berg is niet geselcteerd voor het EK. Althans, hij zit niet bij de eerste 24. Wel staat hij op de reservelijst, evenals bijvoorbeeld Lindgren.
Bij Zweden hebben ze voor de oudjes gekozen. Zo zijn bijvoorbeeld Marcus Allbäck en Larsson er toch bij.
Tsja... wel Allback?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef venomsnake het volgende:
Berg is niet geselcteerd voor het EK. Althans, hij zit niet bij de eerste 24. Wel staat hij op de reservelijst, evenals bijvoorbeeld Lindgren.
Bij Zweden hebben ze voor de oudjes gekozen. Zo zijn bijvoorbeeld Marcus Allbäck en Larsson er toch bij.
quote:Groningen-spits Berg: 'AZ is geen stap vooruit, Ajax wel'
Datum: 14-mei-2008 15:47
Marcus Berg (foto) is tevreden bij FC Groningen. De 21-jarige spits was afgelopen seizoen enkele maanden geblesseerd, maar daarvoor en ook daarna heeft hij zijn waarde bewezen. Uit de statistieken blijkt dat de ploeg van Ron Jans beduidend meer punten haalt als de Zweed in de voorhoede staat. 'Het streelt me absoluut dat de cijfers zo lovend zijn, maar het gaat me te ver om te zeggen dat ik de motor van Groningen ben,' aldus een relativerende Berg in VI. 'Maar ik ben op de goede weg, daar zijn we het over eens.'
Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen beweerde enkele maanden geleden dat Berg voor de Nederlandse top drie onbetaalbaar is. Berg: 'Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt.'
'Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit,' vervolgt Berg over de Alkmaarse vereniging. 'Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer. De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal.' De Zweed weet dat overstappen naar de Arena gevoelig ligt in Groningen, nadat afgelopen seizoen enkele belangrijke spelers door de Amsterdammers uit Euroborg werden weggeplukt. Berg is echter zeer gecharmeerd van de club waar komend seizoen Marco van Basten de touwtjes in handen heeft. 'Ajax is huge. Zeker voor buitenlanders,' weet hij. 'Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek.' (DH)
quote:Berg redder van FC Groningen
HOORN - FC Groningen is ternauwernood ontsnapt aan een blamage in het bekertoernooi. Lange tijd leken de amateurs van hoofdklasser Hollandia te gaan stunten, maar FC Groningen kwam terug van een 2-0 achterstand tot 2-3 in verlenging. Marcus Berg was de grote redder aan Groningse zijde, hij tekende voor alledrie de doelpunten.
Telegraaf
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Hij doet de TT weer eer aan.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat wanneer Huntelaar vertrekt Danny Blind met een grote zak met geld op de stoep staat vd Euroborg.
Blind heeft wel degelijk iets te vertellen als Technisch Manager zijnde maar dat is niet iets voor dit topicquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef venomsnake het volgende:
Blind heeft daar niets te vertellen, Van Basten beslist.. En die wil vast Denneboom van Twente.
Volgens mij is daar Cvitanich voor gekocht, met een andere grote zak geld.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat wanneer Huntelaar vertrekt Danny Blind met een grote zak met geld op de stoep staat vd Euroborg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |