Ik had het al voorspelt, het zal wel een storm in een gals water blijken te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]Nou ja, als dat het geheim is? Niet echt iets om je voor te schamen
Als de politie er aan te pas is gekomen wat haar plantage betreft, kan ze daar helemaal wel naar fluiten.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
Lieke: stel he ik wil nog eens bij de AIVD gaan werken
Streamlock
Nee, vind ik ook niet. Wat voor misdaad past eigenlijk wel bij Lieke?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat helemaal geen crime voor Lieke, een wietplantage hebben.
Vindt je het gek, hij loopt haar maar achterna de stalker.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:00 schreef schatje het volgende:
Huub: "Voor iemand die klaar met me is besteedt je aardig veel energie aan me".
Zo waar![]()
.
up hihihihiquote:Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik wil niet roomser dan de paus zijn, en rook zelf ook graag een jointje, maar het hebben van een wietplantage is crimineel. En als je bij de AIVD wil gaan werken lijkt het me niet slim om dat te doen en dat strookt denk ik ook niet met de instelling die je dan moet hebben. Dus Lieke je kunt boos zijn, maar dan vooral op jezelf!
Daar heeft hij wel een goed puntquote:Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef Lobasca het volgende:
Huub:Jij kleine tyfusachtige slet die er rondloopt
Wat dat betreft is Huub een goede leraar van Lieke geweest. Je krijgt wat je geeftquote:Op donderdag 27 december 2007 15:02 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik laat me door niemand in mn gezicht spugen, door niemand niet
Lieke: heb je al gebeld?? Ze doen er helemaal niets mee!!
Amanda: Liek, kom hie zitten
Lieke: hij moet me gewoon met rust laten
Huub: he vule hoer moet je me maar niet in mn gezicht spugen
Ook al Briantilliaans!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:08 schreef riri het volgende:
Hub kan het niet zetten dat Lieke hem de loef afsnijdt....jongen jongen
Het is hartstikke besmetbaar.quote:
Ja idd.. Wie heeft hier meer info over??quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Kenneth met een dekmantelverhaal dat hok in gekomen.....waar gaat dit nu weer over?
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Kenneth met een dekmantelverhaal dat hok in gekomen.....waar gaat dit nu weer over?
Lieke heeft de afgelopen maand niets anders gedaan. Alleen maar dreigen en hem zwart maken achter zijn rug om.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:09 schreef neehe het volgende:
Huub persoonlijk gaat worden en dingen uit het verleden gaat gebruiken voor het spel.
Kenneth heeft het verhaal over die dekmantel de villa ingebracht? zoiets verstond ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja idd.. Wie heeft hier meer info over??
heeft dat met de wietplantage te maken?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kenneth heeft het verhaal over die dekmantel de villa ingebracht? zoiets verstond ik.
Huub begint een jankbaby te worden ......quote:Op donderdag 27 december 2007 15:09 schreef Marrije het volgende:
Oh Huub, hou toch es op met naar achter bellen 'Lieke vertelt net dat er letterlijk gezegd is. . .'
Hmm, volgens mij was het dat Kenneth onder een dekmantel de villa in is gekomenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kenneth heeft het verhaal over die dekmantel de villa ingebracht? zoiets verstond ik.
Precies! Lieke wil het makkelijk hebben..Huub uit haar buurt en haar eigen ding doen..quote:Op donderdag 27 december 2007 14:57 schreef schatje het volgende:
Goed zo Huub, laat haar niet met rust. Als ze het niet trekt moet ze maar naar huis gaan.
Maak haar gek.
Nou eh, het gaat een beetje van hak op takquote:Op donderdag 27 december 2007 15:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heeft dat met de wietplantage te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |