Ik heb haar in al die maanden dat ze daar zit, nog nooit een fout horen toegeven.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ...............maar hey, lieke mag fouten maken want ZIJ neemt wel verantwoordelijkheid voor haar daden!
ik snap nu waarom die AIVDbaan niks is geworden............, vervolgens je een soap inneuken dat lukt dan weer wel goedquote:Op donderdag 27 december 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vervolgens ga je DGK in, lekker logisch.
En daar is de AIVD blij mee?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk, zolang je maar niet verteld dat je bij de AIVD werkt .......
Ja, die is gewonnen door Jeroen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:02 schreef rooie3 het volgende:
Weet iemand iets over BB6.
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke heeft altijd beweerd dat ze geen agressie in zich had.
Dat ze alles af kon handelen zonder geweld.
Nu komt haar ware aard naar boven in alle hevigheid.
En Huub is de lul, want ze is bang voor Amanda en Brian.
Ik hoop dat ze snel weg is, ze komt me zo'n eind mijn neus uit met die zure smoel en zeurstem.
Ja die is gewonnen door Jeroen uit Werkendamquote:Op donderdag 27 december 2007 16:02 schreef rooie3 het volgende:
Weet iemand iets over BB6.
Nee, nu is het net weer even leuk!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef Kaleddis het volgende:
Mag dit gezeik tussen die twee nou eindelijk stoppen
+1quote:Op donderdag 27 december 2007 16:02 schreef noekje het volgende:
Allebei trachten ze al maanden het spel te spelen. Lieke legt ook altijd heel graag uit hoe de échte Lieke is en de spel-Lieke. Huub vertelt altijd zo stoer hoe goed hij is in het spel spelen maar ze gaan zo af met z'n tweeën.
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb haar in al die maanden dat ze daar zit, nog nooit een fout horen toegeven.
Maar gewoon door blijven gillen dat ze staat voor wat ze zegt en doet
Ik denk dat Huub liever heeft dat ze er aan likt dan dat ze er op spuugtquote:Op donderdag 27 december 2007 16:05 schreef kit2u het volgende:
[..]
Wooah....haar ware aard, eng.
Ze mag wel op z'n lul spugen maar niet in z'n gezichtje.
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja die is gewonnen door Jeroen uit Werkendam
Algemene Inlichtingen en Veiligheids Dienst.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:06 schreef F04 het volgende:
Wat word er nou bedoeld met de ''AIVD''?
Zo ongeloofwaardig.Amanda en Brian kunnen gewoongeen tvmaken.Meteen moet daar en tafel om enzo.Geef die twee weken de probemen die Huub en Lieke al hebben gehad en de villa is afgebroken.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Amanda moet tv maken en Lieke onder haar hoede nemen, schattig toch?
Amanda die Lieke vanochtend nog uitlachte.
Die kop van Huub bij zijn vertrek zou heeel veel goed makenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn.Krijgen we wippende Brian en Amanda.Slome Japie achter de computer en zeur Lieke.Wat een streamgenot zal dat opleveren.
ja hey dat leek aanvankelijk een geschikte werkplek totdat lieke vond dat zij hey nergens bang voor was en geen geheimen hadquote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Algemene Inlichtingen en Veiligheids Dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |