Eens ... maar het KAN zijn, dat sommigen moeten werken in die nacht ... dus openen maar een topicquote:Op donderdag 27 december 2007 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
het bewijst ook wel dat je geen leven hebt als je dat doet
Bwhehequote:Op donderdag 27 december 2007 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
happy newyear
2007
zquing
Zargon
Royal sadness
Ja, dat zou inderdaad kunnen. Maar ik zou dat zeker niet van de namen verwachten die als eerst zijn genoemd. Die hebben gewoon geen leven.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens ... maar het KAN zijn, dat sommigen moeten werken in die nacht ... dus openen maar een topicwant bij familie/vrienden kunnen ze toch niet zijn
Dus ben jij eigenlijk verplicht om het bij vrienden / andere familieleden te vieren omdat je ouders er niks aan vinden ?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:44 schreef Edwinuss het volgende:
er zijn genoeg mensen die niks om oud en nieuw geven. Neem mijn oudersdie slapen al rond 11en. Ze hebben een 2e huis en die ligt ergens behoorlijk afgelegen
Nee, ik ben totaal niet verplicht om het met andere familieleden het te vieren. Ik heb het al die tijd ( tot mijn 16e) met mijn ouders gevierd. Dus vond het ook wel eens lekker om de stad in te gaan om iets met vrienden te doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus ben jij eigenlijk verplicht om het bij vrienden / andere familieleden te vieren omdat je ouders er niks aan vinden ?
Doen ze ook aan nordic walking ( wat trouwens totally begin 2007 was dus uit ) ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doen ze ook aan nordic walking ( wat trouwens totally begin 2007 was dus uit ) ?
Ik hou me niet zo bezig met de hobby's van mijn oudersquote:
Wow!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vooruit, ik laat hem open.
Dit klinkt mij in de oren als een zware leugen L.Sanders!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Maikuuul! Is zquing stiekem geen kloon van jou aan zijn mailadres te zien?
Ik blijf thuis omdat ik geen zin heb om in Zeeland nieuwjaar te vierenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Maar in 2007 valt te lezen dat zarGon dit ieder jaar doet, nu heeft hij ook nog het excuus dat hij moet moderen en zich dus in het geheel kan afzonderen van het feestgedruis en daarbij behorende sociale gelegenheden.
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik blijf thuis omdat ik geen zin heb om in Zeeland nieuwjaar te vieren
Het erge is nog dat er ook nog iemand de fipo pakt om 00:00 uurquote:Op donderdag 27 december 2007 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
Maar in 2007 valt te lezen dat zarGon dit ieder jaar doet, nu heeft hij ook nog het excuus dat hij moet moderen en zich dus in het geheel kan afzonderen van het feestgedruis en daar bijbehorende sociale gelegenheden.
Binnen 10 minuten 12 posts enkel in dat topic terwijl er 2 liepen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er ook nog iemand de fipo pakt om 00:00 uur
nordic walkingquote:Op donderdag 27 december 2007 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus ben jij eigenlijk verplicht om het bij vrienden / andere familieleden te vieren omdat je ouders er niks aan vinden ?
idd, hoe zielig ben je dan om als eerste zo'n topic te moeten startenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:04 schreef ruud_fr het volgende:
ik hoop dan te lam te zijn om een pc te vinden
laat ik het anders zeggen: ik zit dan of bij vrienden of al in de kroeg, ipv kansloos achter m'n pcquote:Op donderdag 27 december 2007 15:12 schreef tequi3 het volgende:
Ik vind 'te lam zijn' om om 00.00 uur niks meer te kunnen uitvoeren eigenlijk ook behoorlijk kansloos. Staat evenredig aan hier een topic openen tegen dat tijdstip.
1 januari 0:00, teringleier, niet 31 december, dat zou nog 2007 zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
Om 0:00 op 31 December het befaamde topic: "Gelukkig nieuwjaar" openen ?
zarGon heeft Sala-Adin uitgedaagd..dus...quote:Op maandag 1 januari 2007 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sala-adin was me voor :r ...
ik daag je uit voor volgend jaar
TS is een kamperquote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1 januari 0:00, teringleier, niet 31 december, dat zou nog 2007 zijn.
De vuillakken typen hun topic voordat het 1 januari isquote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1 januari 0:00, teringleier, niet 31 december, dat zou nog 2007 zijn.
Ja maar jij zei 0:00 31 december, niet 23:59.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De vuillakken typen hun topic voordat het 1 januari is
Dus wanneer het getypt wordt telt. dus in principe 23:59 31 december
no shitquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, het nieuwjaar voelt niet eens aan als 1 januari meer als 31 december snachts
Die is dicht en die van zarGon is nog openquote:
quote:* � Er is al 288 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Zegt er 1 wat..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De vuillakken typen hun topic voordat het 1 januari is
Dus wanneer het getypt wordt telt. dus in principe 23:59 31 december
Dan gaat-ie gelijk dicht natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 15:45 schreef -SL- het volgende:
Stelletje hoerende kankerkachels!
Dat topic moet openblijven!
murp-kennende wel jaquote:Op donderdag 27 december 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan gaat-ie gelijk dicht natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |