relax....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef peaceman het volgende:
En niemand anders die het complot van Radio 2 opvalt?????
Beter ff wachten, denk ik. Btw, soms zie je een topic ook even niet in de lijst als er net in gepost is. Dat is iedereen bekend, hoop ik? Bugje. Of, om in FOK!-termen te spreken, een 'feature'.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
Het is een complot, Het is potver EEN COMPLOT!!!
Radio 2 zijn invloed gaat zo ver zelfs dat het topic is vol is tijdens Joy Division.
Ik zeg je het is een schande, ja EEN SCHANDE IS HET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lynchen is een groot woord, maar voor de rest...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer dat Juanes flink gekelderd is, hij was nota bene de zomerhit van 2006.
De Scissor Sisters kan ik wel waarderen, maar ik weet niet of ik nu gelyncht moet worden wegens mijn muziekkeuze.
Klikken op nieuwe topics helptquote:Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Beter ff wachten, denk ik. Btw, soms zie je een topic ook even niet in de lijst als er net in gepost is. Dat is iedereen bekend, hoop ik? Bugje. Of, om in FOK!-termen te spreken, een 'feature'.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks weer Hans Schiffers.
Nekschot is sneller...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lynchen is een groot woord, maar voor de rest...
Om over mijn internet-verbinding net maar te zwijgen...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef peaceman het volgende:
Iets over Joy Division en Radio2...
Kijk aan, ook dat hebben ze al onder controlequote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over mijn internet-verbinding net maar te zwijgen...
Voorafgaande en na afloop van hun optreden zeker?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Scissor Sisters was best een feestje op Pinkpop dit jaar.
Goh dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, ik weet dat hij homo is, maar het is gewoon mijn favo Top2000 presentator.
Opzij opzij opzij?quote:
Nee hoor... ook tijdens wsas het best leukquote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorafgaande en na afloop van hun optreden zeker?
Peaceman zal jou niet vertellen met wie hij allemaal omgaat, zeker in dit geval niet...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goh dat wist ik niethoor het nu voor het eerst. Peaceman vertelt mij ook nooit wat.
Algemene kennis ging ik (weer) ten onrechte van uit....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goh dat wist ik niethoor het nu voor het eerst. Peaceman vertelt mij ook nooit wat.
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman zal jou niet vertellen met wie hij allemaal omgaat, zeker in dit geval niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |