Of dat je 3 zoenen wil geven en de ander maar 2 ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:24 schreef UFOtje het volgende:
De twijfel van wel of niet "moeten / mogen" zoenen is altijd zo erg.
Probeer je net 3 zoenen te geven, geeft die ander je ondertussen al een hand. Of in je enthousiasme 3 zoenen geven en dan de reactie terugkrijgen dat zei je helemaal niet kent.
Het is een complot, ze willen je!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef SuperwormJim het volgende:
En dan ook nog die collega's die je nooit spreekt, maar enkel af en toe een keertje ergens gezien hebt .... iedereen zal en moet gezoend worden.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef Double-Helix het volgende:
ongezellige mensen,drie kussen op de wang is normaal hoor,wat the fuck is er tegenwoordig met nederland,alles moet maar met de hand....
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:18 schreef tequi3 het volgende:
Hand geven is ook kut. Liever gewoon een boks oid.
DUDE, andere mannen geef je ook een hand .. die zoen je nietquote:Op donderdag 27 december 2007 15:14 schreef WEST het volgende:
Op m'n werk zoen ik niet.
Sorry maar ik ben geen homo![]()
Ik werk ook alleen maar met mannen. van de 50 mensen die er werken zijn er wel geteld maar 2 vrouwen bij de secretaressen
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
Simpele tip, hou je arm (elleboog) stijf, dan hou je mensen sowieso al tegen als ze naar je toe willen buigen. Er vriendelijk bij lachen en ze vatten het heus niet persoonlijk op
Helaas zijn de buttons ( http://www.zoenbutton.nl/buttons.htm ) uitverkocht maar anders hang je toch zo'n postertje op de deur van je kantoor:quote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iemand tips om dit probleem te ontwijken behalve ziekmelden?
ik ben er pas de 17e weer, dan moet het toch wel lukkenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:33 schreef Angel87 het volgende:
je moet gewoon tot ong de 10e januari vrij nemen. dan is het wel laat voor iemand nieuwjaarskussen te geven
werkt goed.. meestal is het dan nog van owja de beste wensen nog
* Magic_IRC kent dat probleemquote:Op donderdag 27 december 2007 13:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/136(...)_%27not_done%27.html
Idd, wat een bagger. Verplicht iedereen zoenen en de beste wensen wensen enz
Zo gemeend ook.
Net als een bos bloemen op valentijnsdag of een cadeau aan je ouders met kerst
Ik wil niet iedereen aflebberen op m'n werk (op 1 na), maar als je alleen een handje geeft is het ook niet goed
. En een dag later kan het nog een keer want dan hebben ze door dat ik jarig ben :"(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |