Die parkeerplaats aan de kant van Speuld (terrein van het Kasteel zelf) of die aan de weg richting Uddel??quote:Op donderdag 27 december 2007 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Parkeerplaats pal naast kasteel, aangegeven met bordjes, vanaf de parkeerplaats de drie routes, 2 van 3 en 1 van 3.5 kilometer. Kan niet missen........volg de gele, blauwe of rode paaltjes....
Duh...nu vraag je mij wat. Ik kwam vanaf de Harderwijkse kant, dan kom je voor het kasteel langs, over twee van die smalle brugjes, vlak achter elkaar (binnen 50 meter), waar de weg een slinger maakt. Gelijk daarna rechtsaf de parkeerplaats op. Volgens mij is dat het terrein van het kasteel, twee honderd meter erachter.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die parkeerplaats aan de kant van Speuld (terrein van het Kasteel zelf) of die aan de weg richting Uddel??
Ik weet dat aan de weg richting Uddel een parkeerplaats is met zo'n bord van Staatsbosbeheer...
NMNSquote:Op donderdag 27 december 2007 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag buurvrouw.......
Dat is aan de weg naar het Uddel(ermeer) dusquote:Op donderdag 27 december 2007 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh...nu vraag je mij wat. Ik kwam vanaf de Harderwijkse kant, dan kom je voor het kasteel langs, over twee van die smalle brugjes, vlak achter elkaar (binnen 50 meter), waar de weg een slinger maakt. Gelijk daarna rechtsaf de parkeerplaats op. Volgens mij is dat het terrein van het kasteel, twee honderd meter erachter.
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is aan de weg naar het Uddel(ermeer) dus![]()
Die parkeerplaats bedoelde ik![]()
* is nu echt weg![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie zo geschrokken dat ik er weer ben.
Lekker snel dus, klasse!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net even shoppen voor gevorderden gedaan. 3 broeken, 2 blouses en een paar schoenen binnen 2 uur
.
Is het al uitverkoop? Want zo ja...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja het was 2 voor 1, dus dan kan 't snel gaan. Hoi
Dan zal het hier ook wel het geval zijn.quote:
Dát is lullig avonne, alhoewel die champagne van de Aldi eigenlijk best goed is (vind ik), die van 14,99 dan.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef avonne het volgende:
hallo,
iedereen fijne kerst gehad? ik wel.
maar de kater komt later
Dacht ik dus champagne van de Aldi aan mijn gasten te serveren. "Goh, lekker, van de week even extra halen".
Kom ik er nu (in mijn eentje met fles en flute) er achter dat ik toch de dure flessen heb geschonken en nu hier in mijn uppie dus goedkope bocht zit
Proostquote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef avonne het volgende:
hallo,
iedereen fijne kerst gehad? ik wel.
maar de kater komt later
Dacht ik dus champagne van de Aldi aan mijn gasten te serveren. "Goh, lekker, van de week even extra halen".
Kom ik er nu (in mijn eentje met fles en flute) er achter dat ik toch de dure flessen heb geschonken en nu hier in mijn uppie dus goedkope bocht zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |