7-3quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef -Willempie- het volgende:
Wat was de uitslag van Portsmouth - Reading ook al weer?
5-4 btw
7-4 toch? zit er ook vandaag dik inquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef -Willempie- het volgende:
Wat was de uitslag van Portsmouth - Reading ook al weer?
5-4 btw
Jeetje, 10 goals in één duel..quote:
Waarvan 5(!!!!!!!!!) in de laatste 10 minuten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jeetje, 10 goals in één duel..
Inderdaad, goed bezig daarquote:
Ik zap niet eens meerquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef fanneke het volgende:
ik zap m'n eigen suf het laatste half uur
Dat is toch niet normaal..?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan 5(!!!!!!!!!) in de laatste 10 minuten.
Fucking hell wat een wedstrijd.
Ik heb veel geks gezien, maar zoveel goals in 10 minuten nog nooit.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Helaas, Chelsea voor, hopelijk blijft West Ham v Man Utd en kan Arsenal profiteren straks.
En in die 10 minuten ook nog een penalty gemistquote:
De rebound ging erinquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En in die 10 minuten ook nog een penalty gemist
Ja, al ging de rebound er door Jenas in (dacht ik)quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En in die 10 minuten ook nog een penalty gemist
AFC gewoon verliezen zo!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Helaas, Chelsea voor, hopelijk blijft West Ham v Man Utd zo en kan Arsenal profiteren straks.
Ow, ja ik val er net in en heb de rest van livescore.quote:
Defoequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, al ging de rebound er door Jenas in (dacht ik)
Inmiddels staan we op 6 in 14 trouwens..
7-4, Portsmouth-Readingquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, ja ik val er net in en heb de rest van livescore.
Wat is het record eigenlijk?
Jammer dat ie dan weer bij zo'n beperkte club speelt.quote:
Wsl omdat ie van de Spurs komt...?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zou hem overigens niet bij Arsenal willen zien
Niet eens, vind hem niet bij Arsenal passenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl omdat ie van de Spurs komt...?
Volgens mij is er voor Adebayor ook (veel) minder betaaldquote:Hij is iig beter dan Adebayor..
Toch wel verrassend, Eduardo en Bendtner in de basis.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef DutchGooner het volgende:
Eduardo gaat het doen vandaag zeg ik gevoelsmatig
De 1-0 was ook hands aan vooraf gegaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij mazzelen we bij die 2-1. Leek buitenspel van Kalou.
Maar goed, nu kan ik tenminste nog een klein beetje hopen op een titel.
Chelski zal um wel kopen, gok ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet eens, vind hem niet bij Arsenal passen
[..]
Volgens mij is er voor Adebayor ook (veel) minder betaald![]()
10 miljoen euro voor Adebayor en 16,5 voor Berbatov.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet eens, vind hem niet bij Arsenal passen
[..]
Volgens mij is er voor Adebayor ook (veel) minder betaald![]()
Zit op de bankquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef emokid het volgende:
Wat is er met Johnson gebeurt van Everton? Start die op de bank of is die geblesseerd, snelle speler.
Je kunt ook engels commentaar kiezen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef vingerplant het volgende:
Wat is die Poelmann toch een verschrikkelijke commentator, ik val gewoon in slaap bij die man. Totaal geen beleving.
Weet ik, was al geswitched. Toch bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je kunt ook engels commentaar kiezen.
't Is tot nu toe niet best, nee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:52 schreef Schimpie het volgende:
Arsenal lijkt geen zin te hebben in die 1e plaats.
Leek mij het been. Hij trok zijn hand netweg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 1-0 was ook hands aan vooraf gegaan.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:06 schreef DutchGooner het volgende:
Heb geen beeld maar is het echt zo bagger?
Misschien hebben de spitsen door dat er steeds minder wordt gescoord de laatste jaren en daar willen ze verandering in brengen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Wat een wedstrijden zeg .. ik heb nu al zin in match of the day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |