Neem nu maar een kan koffie mee, voor tijdens het wachtenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze 4e dacht ik en toen ging ik "even" oliebollen halen....![]()
Goed, anderhalf uur later was ik weer thuis...
Daarom heb ik dus ook gestemdquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je... ik zal ook eens gaan stemmen, vandaag. Dat hoort wel bij meedoen, vind ik namelijk.
Ik heb ook gestemd daarquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je... ik zal ook eens gaan stemmen, vandaag. Dat hoort wel bij meedoen, vind ik namelijk.
Als je ze zelf maar goed vindt smaken toch?!quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, maar het frapante is, die "zwarte" oliebollen die altijd winnen, worden hier door de wareninspectie uit de kramen gehaald.
Niet eens zo'n gek idee...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem nu maar een kan koffie mee, voor tijdens het wachten![]()
quote:
quote:
precies 14.gifquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Als je ze zelf maar goed vindt smaken toch?!![]()
doe mij ook een bakquote:[..]
Niet eens zo'n gek idee...![]()
Ik ga nu trouwens ook een bak zetten!![]()
jajaja, geef nou maar toe dat je gaat omdat BX er niet isquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef Het_hupt het volgende:
Ben dr weer van tussen![]()
ff wat discografiën kompleet maken
* OA pleurt een bak met grote snelheid over 180 km richting Venlo...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef MPG het volgende:
[..]
precies 14.gif
[..]
doe mij ook een bak
* MPG vangt de bak op en dankt OA hartelijk voor de lekkere koffiequote:Op vrijdag 28 december 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
* OA pleurt een bak met grote snelheid over 180 km richting Venlo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |