Ziet er leuk uit. Waar gaat het over?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd dat dan weer niet
ik ben trouwens een erg gaaf boek/strip aan het lezen
[ afbeelding ]
Is een biografisch verhaal van art spiegelmans vader die auswitcsh heeft overleefd, en daar tussendoor hoe zijn vader er mee om gaat en ook hoe hij dan weer met zn vader om gaat. Het is dus een grafische roman, enorm stripverhaal dus. Er zit wel iets leuks in alle joden zijn muizen alle duitsers katten polen varkens fransen kikkers engelsen vissen en amerikanen honden. En dat klinkt raar maar past heel erg goed. Al met al een heel indrukwekkend boek.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Waar gaat het over?![]()
Ik ga straks maar eens aan een heel saai boek van Said beginnen...zal wel een keer moeten vrees ik.
Tof, moet ik ook maar even op mijn lijstje nog-te-lezen-boeken zetten dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is een biografisch verhaal van art spiegelmans vader die auswitcsh heeft overleefd, en daar tussendoor hoe zijn vader er mee om gaat en ook hoe hij dan weer met zn vader om gaat. Het is dus een grafische roman, enorm stripverhaal dus. Er zit wel iets leuks in alle joden zijn muizen alle duitsers katten polen varkens fransen kikkers engelsen vissen en amerikanen honden. En dat klinkt raar maar past heel erg goed. Al met al een heel indrukwekkend boek.
In het engels Origineel dus. Wel grappig dat het niet in echt gramaticaal goed engels is geschreven in het geval van de vader dus die een poolse afkomst heeft en dus niet heel goed engels praat.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:40 schreef Cynic het volgende:
In welke taal lees je die trouwens?
Mja, wij moeten maar even kijken hoe en watquote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij ons is er ook wel plek hoormaar als je liever bij iris slaapt mag ook
(ohja er is wel een max. : 3 pers. daarna moeten we improviseren)
euh ja dan welquote:Op maandag 14 januari 2008 18:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, wij moeten maar even kijken hoe en wat
Misschien moeten wij ook maar blijven slapen oid
(Whehehehe het zit nu al meer dan vol)
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gewoon op 't CS overnachten, zoals eerder op de Fok! meets.
Jup canon eos 30D ( Ik heb er eens mee gespeeld en dat is een erg fijn toestel, zelfs ik kan er mooie fotos mee makenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit trouwens te denken om een dSLR aan te schaffen, BB, jouw broer heeft d'r toch ook eentje? Canon toevallig?
nee inderdaad ik ben gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:27 schreef Cynic het volgende:
die nieuwe serie van TMCM gaat echt helemaal nergens meer over...
met die inktvissen en vliegende walvissen en dat doornummer van de delen (deel 16 van 6)
Ik zit aan een 400D te denken, maar d'r gaan geruchten dat Canon aan 't eind van de maand een opvolger gaat introduceren, die misschien live-view heeft. Dus ik twijfel nog wat te doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jup canon eos 30D ( Ik heb er eens mee gespeeld en dat is een erg fijn toestel, zelfs ik kan er mooie fotos mee maken)
Waarom wil je live view ? Een spiegel reflex koop je toch juist voor het feit dat het een spiegel reflex mechanisme heeft waardoor je dus door de lens kunt kijken wat je fotografeert. Live view heeft niks meer met spiegel reflex te maken. Juist het door de camera kijken geeft veel meer precisiequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zit aan een 400D te denken, maar d'r gaan geruchten dat Canon aan 't eind van de maand een opvolger gaat introduceren, die misschien live-view heeft. Dus ik twijfel nog wat te doen.
Ja een of ander italiaans trioquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef Cynic het volgende:
zu?
Die snufjes kunnen uitquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:53 schreef Cynic het volgende:
Mijn broertje heeft ook een Canon digitale spiegelreflex. Een wat oudere, maar wel een hele goeie. Die vond ook dat op die nieuwe versies wat teveel snufjes zaten.
Het vilt dat aan de binnenkant zit is een beetje verstaft oid en beschadigd. En nu zijn ze (hij had er 2 die tegelijk kapot zijn gegaan) licht lek, en krijg je rare vlekken op de foto's, wel ideaal voor ufo fotosquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef Cynic het volgende:
Lek? Hoe is dat dan gebeurd?
oh, da's wel jammer. En ook niet meer te repareren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het vilt dat aan de binnenkant zit is een beetje verstaft oid en beschadigd. En nu zijn ze (hij had er 2 die tegelijk kapot zijn gegaan) licht lek, en krijg je rare vlekken op de foto's, wel ideaal voor ufo fotos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |