Ik denk dat het te maken heeft met hoe Amanda ermee omgaat. Kan me zelf niets voorstellen bij nephaar maar kan me dan wel weer voorstellen dat het ook niet iets is wat je graag wilt uitlenen.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zoiets verstond ik ook, maar Selene zei dat ze niet op Melissa hoefde te rekenen want die beloofd het nu al twee weken... eerst zei ze dat de haar stukken nog thuis lagen en daarna zei ze dat ze ze nog moest bestellen.... dus Selene vond het maar vaag. Ik denk dat Melissa het van achter niet mag doen....
Ik begrijp echt niks van die nepharen... is het nu een pruik of zijn het klemmetjes met haar eraan?! Ik vind het er in elk geval niet uitzien.... die lok voor haar ogen.... het lijkt wel zo'n feestpruik die je bij de feestwinkel koopt, zo stug als het is...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kunnen we een klein beetje kijken wat onder Amanda haar nepharen zit.
6000 euro kost dat ding blijkbaarquote:Op donderdag 27 december 2007 11:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niks van die nepharen... is het nu een pruik of zijn het klemmetjes met haar eraan?! Ik vind het er in elk geval niet uitzien.... die lok voor haar ogen.... het lijkt wel zo'n feestpruik die je bij de feestwinkel koopt, zo stug als het is...
Ja en ik ben de kerstman!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
6000 euro kost dat ding blijkbaar
Hup, terug naar de Noordpool, jij! Tot volgend jaar!quote:
Voor dat spugen (hoe suf dat ook is)?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Huub loopt naar Jaap en zegt dat ze een boete heeft van 1 ton, streamwissel.
Oeh, dat zijn Lieke praktijken. Wel grappig dat ze dan gaat spugen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Huub zegt dat hij bepaalde dingen van Lieke weet waardoor ze dat hok zou moeten verlaten.
Streamwissel als Lieke spuugt naar Huub.
Kindjes van God worden niet aangepakt, dat weet je.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dat spugen (hoe suf dat ook is)?
En brengen ze dan meteen ook de boetes van Brian in rekening?
Het wordt tijd dat die kindjes van God aan het kruis worden genageld. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Kindjes van God worden niet aangepakt, dat weet je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |