Koningin van het CS.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Maximanda heeft haar kroontje weer op..........
Neuh.. wat mij betreft mag je het blijven roepen...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Ik moet ermee ophouden zeker?Ik blijf me dan afvragen,' hoger dan wie??'
Het zijn gewoon gezellige meiden die de boel op komen leuken. Gezellig!
De eerste bewoners kwamen 23-09-2006.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ehhhhhh... ik bedoel precies het jaar dat ze erzitten..... maar wist de datum niet precies, dus heb maar ff gegokt.
Precies want daar heeft ze heel veel relaaasies.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
[..]
De koningin van het trottoir achter het CS
Dus luistert Amanda naar haar heer en meesterquote:Op donderdag 27 december 2007 14:01 schreef pullup het volgende:
Brian heeft de joint teruggevonden maar wil liever niet dat Amanda hem oprookt vanavond met zoveel mensen erbij
Ach er zal ongetwijfeld voldoende ' lekkers' die kooi in komen vanavondquote:Op donderdag 27 december 2007 14:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus luistert Amanda naar haar heer en meester
Ja, anders weet je zeker dat de wonderbaarlijke genezing (goede vraag Copycat) van het oog voor niks is geweest.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus luistert Amanda naar haar heer en meester
Dat zal best wel, maar het gaat erom dat hij de baas speelt en is over haar, en dat ze dat laat gebeuren. Domme doos.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach er zal ongetwijfeld voldoende ' lekkers' die kooi in komen vanavond
Hij is dus wonderbaarlijk genezen? Jezus had zijn Lazarus, Brian heeft zijn Amanda.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef noekje het volgende:
Ja, anders weet je zeker dat de wonderbaarlijke genezing (goede vraag Copycat) van het oog voor niks is geweest.
Wat dan wel weer ironisch is omdat Brian vanavond rond 23.15 uur ook een vriendin heeft die lazarus is.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is dus wonderbaarlijk genezen? Jezus had zijn Lazarus, Brian heeft zijn Amanda.
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat dan wel weer ironisch is omdat Brian vanavond rond 23.15 uur ook een vriendin heeft die lazarus is.
Zo is het cirkeltje weer rond!
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat dan wel weer ironisch is omdat Brian vanavond rond 23.15 uur ook een vriendin heeft die lazarus is.
Zonde, ratten kunnen meestal niet zo goed tegen 220 door hun lijfjes.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef Lobasca het volgende:
Amanda trekt 'gewoon' haar zwarte bikini aan vanavond![]()
Brian kreeg bijna (helaas bijna) 220V door zijn lijf, door een losliggende kabel.
Jammer.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef Lobasca het volgende:
Amanda trekt 'gewoon' haar zwarte bikini aan vanavond![]()
Brian kreeg bijna (helaas bijna) 220V door zijn lijf, door een losliggende kabel.
Deze quote ik even, schérp!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |