de gebruikelijke bewegingen onder de dekens.. zullen Amanda en Brian wel zijn, want Huub en Jaap kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef eeff het volgende:
Gebeurt er nog wat op de streams?
Ok... maar de rest is dus ook ingezakt?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:19 schreef Carlaa het volgende:
[..]
de gebruikelijke bewegingen onder de dekens.. zullen Amanda en Brian wel zijn, want Huub en Jaap kan ik me niet voorstellen.
de rest beweegt niet nee.. zitten voor tvquote:Op donderdag 27 december 2007 01:20 schreef eeff het volgende:
[..]
Ok... maar de rest is dus ook ingezakt?
Tijd om naar bed te gaan?
Ok dan ga ik m'n waterbedje opzoeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:22 schreef Carlaa het volgende:
[..]
de rest beweegt niet nee.. zitten voor tv
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
brian vraagt ontslagronde voor huub aan
[ afbeelding ]
Ja, en Lieke heeft in de gaten dat Jaap, Huub erin houdt en kan Huub dus gewoon wegstemmen om Huub een lesje te leren.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Lieke gaat mee, dat kan gewoon niet anders (op basis van de 3 uitzendingen die ik deze week heb gezien).
Oh.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja, en Lieke heeft in de gaten dat Jaap, Huub erin houdt en kan Huub dus gewoon wegstemmen om Huub een lesje te leren.
My 2pence's
Niet voor winstkansen maar wel om nog een gezellige tijd te hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dus Jaap stemt de publieksfavoriet vermoedelijk niet weg, om zo zijn winstkansen te vergroten?
Jaap zal Huub echt niet wegstemmen. Dan heeft die alleen Lieke nog over. Lieke staat op instorten.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dus Jaap stemt de publieksfavoriet vermoedelijk niet weg, om zo zijn winstkansen te vergroten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |