Jeutje wat lievquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe mij de middelste maarzijn we nu weer vriendjes dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen dan.
quote:
Ook zij is niet lelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 01:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
als laatste bijdrage
Hij werktquote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
vooruit dan.. omdat ik 't niet laten kan
[ afbeelding ]
edit: werkt ie nu wel?
yay een ruige amazonequote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
nee mn vriendin helpt me morgen welquote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat het je buurmeisje niet is he
Ik laat de eer aan jou.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
zo gaan julie nog tieten posten of moet ik 't weer allemaal alleen doen
wil je zo graag tieten tis bagger hierquote:Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
zo gaan julie nog tieten posten of moet ik 't weer allemaal alleen doen
welke bandquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- luistert nu naar heel lekkere metal
Ik probeerde er zo'n mooi topic van te maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil je zo graag tieten tis bagger hier![]()
[ afbeelding ]
zo beterquote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik probeerde er zo'n mooi topic van te maken.
Rose of sharyn is mijn favoquote:Op donderdag 27 december 2007 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
At the moment Bruce Dickinson, maar net KillSwitch Engage.
Inderdaad een heel lekker nummer, alhoewel ik Holy Diver en My Curse ook gaaf vindquote:Op donderdag 27 december 2007 01:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Rose of sharyn is mijn favo
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef RacerDKB het volgende:
FiPo
Niets te klagen, goed kerstdiner bij schoonouders gehad vandaag. Zelfs het verlies van PSV deed daar niet vanaf, Jij dan?quote:
kruisjequote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
slecht hoofd goeie tieten
Het verlies van PSV was gewoon kut, maar verder mooie kerstdagen gehadquote:Op donderdag 27 december 2007 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niets te klagen, goed kerstdiner bij schoonouders gehad vandaag. Zelfs het verlies van PSV deed daar niet vanaf, Jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |