Waar moet ik anders [NB] neerzetten? in F&F?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Isdatzo het volgende:![]()
GROLSCH
![]()
![]()
bij voorbaat al een goed topic..
jammer dat ie in ONZ staat
Of LIFquote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar moet ik anders [NB] neerzetten? in F&F?
Zal eens zoeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Matig.
Vandaag al eerder voorbij gekomen trouwens.. beter pak je een betere
ja die ken ik ook ja!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Matig.
Vandaag al eerder voorbij gekomen trouwens.. beter pak je een betere
joh pinokkio, doe nou niet of die je was opgevallenquote:
tja.. 't is dat de TS smaak heeft qua bier, anders was een nekschot nodig geweest, helaas.quote:
Ik woon op 20 minuten rijden van de brouwerijquote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tja.. 't is dat de TS smaak heeft qua bier, anders was een nekschot nodig geweest, helaas.
jawel?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh pinokkio, doe nou niet of die je was opgevallen
...quote:
*jaloers is*quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon op 20 minuten rijden van de brouwerij
Als ik bij m'n pa logeer, kan ik de Heineken brouwerij uit m'n slaapkamerraam zienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*jaloers is*
ik op uren
zit wel dicht bij Dommelsch though.. alhoewel ik dat niet je-van-het vind.
Wil je zeggen dat zij lelijk is dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die lijkt op that 70 show
Heinekenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik bij m'n pa logeer, kan ik de Heineken brouwerij uit m'n slaapkamerraam zien
nee juist andersom, eikel!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat zij lelijk is dan?
Eindelijk een keer met je eens. Net als dat oerlelijke ding naast station Duivendrechtquote:
Ok, schrok al.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee juist andersom, eikel!
quote:
en hier val je zeker op de moedervlek op haat bovenarm?quote:
doe mij de middelste maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Tientje als je 't doetquote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
wie gooit er een krofty bom in ? en beland op de FP van fok ?
Jeutje wat lievquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe mij de middelste maarzijn we nu weer vriendjes dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen dan.
quote:
Ook zij is niet lelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 01:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
als laatste bijdrage
Hij werktquote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
vooruit dan.. omdat ik 't niet laten kan
[ afbeelding ]
edit: werkt ie nu wel?
yay een ruige amazonequote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
nee mn vriendin helpt me morgen welquote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat het je buurmeisje niet is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |