Er moet morgen nog gewerkt worden...quote:
met een spatwaterdichte radioquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef 4-elements het volgende:
Na de wild roses ga ik ook eens het water van de douche in.. Maar dan zonder rock above my head
Nou, dag hoor. Gezellig.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef broer het volgende:
Nou, dat was het weer.
Bye, bye, love.
ik krijg n hekel aan snachts luisteren geloof ik... mis gewoon halve teksten van nummers omdat ze die nie uitzenden... stelletje stumpertsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Djep het volgende:
Ohoh das bruut afgekapt
1. Lees de OP voor de dienstregeling van de DJ's.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Kom ik nou godver hier óók al die vreselijke Sander de Heer tegen? Ik was net blij dat hij bij 3FM weer een hele dag weg was.
Misschien weer? In de jaren 80 zijn ze natuurlijk weer even bij elkaar geweest, maar daarna idd weinig meer van vernomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de broertjes nog steeds ruzie hebben?
Vergeet je niet je incontintieluier omweg te doen als je gaat douchen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er moet morgen nog gewerkt worden...![]()
Dat jij nou al met pensioen bent...
Ik kom weer terug zodra ze respect voor de liedjes hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dag hoor. Gezellig.
Wat zegt u?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze helaas niet helemaal draaien was vanmiddag ook
slechte reclame voor radio 2!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat doen ze helaas niet helemaal draaien was vanmiddag ook
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
1. Lees de OP voor de dienstregeling van de DJ's.
nee, dat staat ook in de OPquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mag ik mijn onvrede dan niet meer uiten als ik die informatie heb?
Iddquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Blij dat er zoveel radioluisteraars zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |