Laat me raden, Marokanen?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:39 schreef GioStyle het volgende:
Wie woont er dan ook in een mocrotown?
Nee ik denk eerder Marokkanenquote:
Maar dat vind de nederlandse overheid niet humanistisch.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:40 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben nog steeds voor deportatie, te werk stelling en executatie ookal jatten ze maar een klein ding zoals een navigatiesysteem.
Die van ons kan er nieteens uit, zit in het dashboard verwerkt. Is zo'n ding met DVD speler, navigatie systeem en radio in één, weetjewel. Volgens mij die van onze buren ook, want bij hun hebben ze gewoon het hele middelste dashboard eruit gesloopt.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
Wie laat zijn navigatiesysteem nou ook 's nachts in zijn auto zitten?
Oké, als hij er niet uit kan dan snap ik het wel, hebben we zelf ook namelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Die van ons kan er nieteens uit, zit in het dashboard verwerkt. Is zo'n ding met DVD speler, navigatie systeem en radio in één, weetjewel. Volgens mij die van onze buren ook, want bij hun hebben ze gewoon het hele middelste dashboard eruit gesloopt.
Mensen die wel een navigatiesysteem hebben, maar geen autoalarm!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Die van ons kan er nieteens uit, zit in het dashboard verwerkt. Is zo'n ding met DVD speler, navigatie systeem en radio in één, weetjewel. Volgens mij die van onze buren ook, want bij hun hebben ze gewoon het hele middelste dashboard eruit gesloopt.
Dat is het hem juist mensen veranderen niet .... ze zullen blijven jatten en profiteren ...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar dat vind de nederlandse overheid niet humanistisch.
Net als levenslang zitten voor een moord, maak er maar 10 jaar van ja, mensen veranderen...
Kan he. Navigatiesystemen kan iedere idioot tegenwoordig kopen, 't kost niks meer.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Mensen die wel een navigatiesysteem hebben, maar geen autoalarm!
Wel een autoalarm, maar blijkbaar gaat die alleen af als de deur word geforceerd en niet wanneer alleen het raam word ingeslagen en ze gewoon door het raam kruipen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Mensen die wel een navigatiesysteem hebben, maar geen autoalarm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), dus wonen hier erg weinig allochtonen, en verwachten we niet dat er zo snel gejat word. Helaas komen de allochtonen uit anderen buurten hier soms buurten.Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef MoneyTalks het volgende:
Wel een autoalarm, maar blijkbaar gaat die alleen af als de deur word geforceerd en niet wanneer alleen het raam word ingeslagen en ze gewoon door het raam kruipen.
Om nog even terug te komen op hoezo mensen hun navigatiesysteem zouden kunnen laten zitten hier in de buurt, we wonen in een nette buurt (alleen maar koopwoningen -Tijd voor een degelijke autoalarm, want bij een fatsoenlijke heb je teminste een bewegingssensor in je auto zitten. Bij ons gaat het alarm al af als de ramen openstaan en je steekt je hand erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), dus wonen hier erg weinig allochtonen, en verwachten we niet dat er zo snel gejat word. Helaas komen de allochtonen uit anderen buurten hier soms buurten.![]()
Een degelijk autoalarm kost ook niets meer.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan he. Navigatiesystemen kan iedere idioot tegenwoordig kopen, 't kost niks meer.
De meeste kunnen zwemmen dus dat heeft geen nutquote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef GioStyle het volgende:
Dood moeten ze! Ik zeg het je! Drijf ze de oceaan in!
Ze kunnen wel zwemmen, maar de overkant halen ze nooit.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
De meeste kunnen zwemmen dus dat heeft geen nut
De meeste kunnen toch niet zwemmenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
De meeste kunnen zwemmen dus dat heeft geen nut
Duh.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef MoneyTalks het volgende:
dus wonen hier erg weinig allochtonen, en verwachten we niet dat er zo snel gejat word. Helaas komen de allochtonen uit anderen buurten hier soms buurten.
Wel maar we hebben allemaal zoveel autos dat ze niet allemaal in de garage passen ..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef Vampier het volgende:
pauper nederlanders kunnen nog eens geen garage aan huis betalen
tegenwoordig is het normaal om alles van waarde uit je auto te halen.. vroeger was het normaal dat het niet gejat werd..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
Wie laat zijn navigatiesysteem nou ook 's nachts in zijn auto zitten?
Gewoon negeren. Hij's zo'n zielige naar de VS geemigreerde kneus die dat graag laat merken door zulke trollerige reacties te plaatsen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel maar we hebben allemaal zoveel autos dat ze niet allemaal in de garage passen ..![]()
iddzquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Hij's zo'n zielige naar de VS geemigreerde kneus die dat graag laat merken door zulke trollerige reacties te plaatsen.
Oh die hebben we wel, maar daar zetten we onze fietsen en me zusjes scooter in + allerlei andere zooiquote:Op donderdag 27 december 2007 00:39 schreef Vampier het volgende:
pauper nederlanders kunnen nog eens geen garage aan huis betalen
en dat jaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel maar we hebben allemaal zoveel autos dat ze niet allemaal in de garage passen ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |