Niet opgeroepen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom doet die El Ahmadi van Twente niet mee dan?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; hoe kan je hem niet oproepen?quote:
het zou er om gaan spannen of hij fit zou worden.. Michel vond het toch een te groot risico om hem na een lange blessure te testen in de Afica Cup. Zou Anderlecht denk ik ook niet blij mee zijn geweest.quote:
Inderdaad zegquote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Wopper1 het volgende:
Ooooh er zit gewoon helemaal niemand in het stadion... Wat triest zeg.
Nigeria vind ik toch ook wel erg sterk. Ze hebben in iedere linie wel een topper. Achterin Taiwo en Yobo, middenveld met Mikel en aanval met Kanu, Martins.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef Eppie_NL het volgende:
Ghana, Kameroen, Ivoorkust, Tunesie en Marokko zijn echt wel de favorieten....een van die landen pakt de Cup
Aanval van Ivoorkust is ook ziek btwquote:Op maandag 21 januari 2008 16:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nigeria vind ik toch ook wel erg sterk. Ze hebben in iedere linie wel een topper. Achterin Taiwo en Yobo, middenveld met Mikel en aanval met Kanu, Martins.
Wel gelijk een cruciaal duel zometeen tegen Ivoorkust. Een punt zou voldoende moeten zijn om de groepsfase te overleven.
Vind het juist een hele verbetering tov die vorige Puma cijfers/letters. Wat waren die bagger.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Die rugnummers van Namibie zijn wel erg lelijk trouwens.
Vergeet Mali niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef Eppie_NL het volgende:
Ghana, Kameroen, Ivoorkust, Tunesie en Marokko zijn echt wel de favorieten....een van die landen pakt de Cup
Niet zo vreemd hoor. Heb je wel eens een groepje Marokkanen achter in de bus gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef Wopper1 het volgende:
Dat ze met zo weinig supporters toch zoveel herrie kunnen maken he. Hulde.
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kissi doet meeDie voormalige gangster van Heerenveen...
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:31 schreef Tim86 het volgende:
hmm handig zo'n dove keeper bij de corner
Eénquote:Op maandag 21 januari 2008 17:41 schreef Wopper1 het volgende:
Nou lijkt het net alsof Marokko zo sterk is, maar die keeper van Namibië heeft ook nog echt geen bal tegengehouden.
2-3 Nigeria denk ikquote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef Dos37 het volgende:
Nigeria - Ivoorkust nu dus, dat kan wel een leuke worden
Sala. Bona is niet eens opgeroepen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
Salomon of Bona?
Hans Vonkquote:Op maandag 21 januari 2008 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Is er eingelijk ook een witte speler actief hier?
Na zijn zelfmoord :quote:Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef Wopper1 het volgende:
Er is iig nog een hoop werk aan de winkel voor Arie Schans.
Was de vorige wedstrijd ook al. Ze spelen 90 minuten hetzelfde deuntjequote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MaxPower het volgende:
Dat dweilorkest irriteert me mateloos. Verdomme net alsof ik schaatsen zit te kijken.
Angola heeft er ook één.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Bij Guinee liep wel een lichtere speler rond, maar volgens mij was dat die jongen waarvan ze niet konden aantonen dat ie voor het land mocht spelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Had gewed op over 2.5 goals jewait zelluf.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:42 schreef Wopper1 het volgende:
Vind de commentator wel erg negatief klinken. Het hoeft toch niet altijd even soepel te lopen?
De 2e helft is alles behalve saai te noemen.
Ik vond het toch niet heel speciaal. Al verwachtte ik er met deze twee ploegen misschien iets teveel van.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:42 schreef Wopper1 het volgende:
Vind de commentator wel erg negatief klinken. Het hoeft toch niet altijd even soepel te lopen?
De 2e helft is alles behalve saai te noemen.
Tijd genoeg dus om de uitslag in het tennisfoto topic te doen!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het licht valt uit in het stadion net voor het begin.
18.00 uur.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat is Egypte?
Ok bedanktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
18.00 uur.
Vanaf vandaag zijn alle wedstrijden om 18.00 en 20.30.
Ik vind het wel raar ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef DeSiever het volgende:
Zonder gein: is het niet vreemd dat Soedan gewoon mag voetballen?
Dat Soedan een heel elftal op het veld kan brengen, is al heel wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef MaxPower het volgende:
Ach, als je alle Afrikaanse landen met dubieuze binnenlandse politieke situatie moet weren van het toernooi kan je gelijk de finale spelen.
Volgens mij hebben ze gewoon nog een FIFA licentie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:45 schreef DeSiever het volgende:
Ik dacht dat de FIFA daar wel vrij strak op zat altijd.
Ik weet wel dat de FIFA niet de Afrika Cup organiseert, maar toch..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef MaxPower het volgende:
pff zet ik even de aardappelen op het vuur en ja hoor het staat 2-0
Heb nu Ghana, Nigeria en Ivoorkust aan het werk gezien, maar voorlopig imponeert Egypte verreweg het meest. Zeker ook gezien de tegenstander...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:02 schreef methodmich het volgende:
Dat Kameroen zo afgedroogd lijkt te worden zeg.... Dat is op zijn minst verrassend!
Ze gingen voor de titel en met minder nam men op voorhand geen genoegen. Maar ja, dat gaat ook op voor Ghana, Nigeria, Ivoorkust en misschien ook wel Egypte.
Voorlopig samen met dat andere meest blanke Afrikaanse land, Marokko. Hoewel die amper tegenstand kregen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:06 schreef tong80 het volgende:
Kameroen met 3-0 achter is wel een verrassing.
Wel typisch dat het meest blanke Afrikaanse land weer zo succevol is
Ik zou net zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voorlopig samen met dat andere meest blanke Afrikaanse land, Marokko. Hoewel die amper tegenstand kregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |