quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik reserveer deze speler vast:
[..]
Loopt oudejaarsdag af
En deze voor vanmiddag:
[..]
Ik geloof dat mijn bedoelingen nu wel duidelijk zijnVeel passen en veel spelhervatting (en nu maar hopen dat ze doorvoeren dat spelhervatting over het hele team genomen wordt
Ik probeer dat ook te beperken, maar kijk... nederlands + pos + passen + spelhervatting... uhm... nee dat ga ik niet iedere dag vinden op de TLquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuke spelertjes, hoewel ik zelf nooit temperamentvolle dudes koop, maar op zich kun je qua stats hier nog lange tijd veel plezier aan gaan beleven.
Ik heb hem nog niet te koop gezet dus hij kan op een gunstig tijdstip aflopen als iemand dat wilquote:Jonatan Rodzeń (100277292) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 32 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 18-03-2008
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 46 310
Loon: 10 332 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook te beperken, maar kijk... nederlands + pos + passen + spelhervatting... uhm... nee dat ga ik niet iedere dag vinden op de TL
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:14 schreef maniack28 het volgende:
Je hebt Hattrick Supporter tot 30-12-2008 om 03:41.
Ik heb hem toch maar verlengd
Bhehehe... ik heb nu 3.4 mil geboden, denk je dat het daarmee lukt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....dat is vaak een kwestie van ein-de-loos lang wachten en dan ga je begrijpelijkerwijs compromissen maken.
Ik heb aan het begin van het seizoen een vergelijkbare speler gevonden (alleen 4 jaar ouder) en daar heb ik ook een eeuwigheid naar lopen zoeken.
Probeer trouwens maar eens een NL-keeper te krijgen voor een normale prijs die hoger als mythisch is....dat is bijna helemaal een ondoenlijke zaak.....ik kan mijn 23-jarige utopische keeper zo voor 4.5 miljoen verkopen als ik zou willen, maar vergelijkbare vervanging is nauwelijks te vinden.
Ik zou niet veel hoger gaan, want het is aardig aan de prijs, maar alles hangt af of er niet andere managers zijn die om dezelfde reden als jij hun oog op een dergelijke speler hebben laten vallen....1 gek is genoeg om de prijs erg hoog op te drijven....onmogelijk te voorspellen. :/quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bhehehe... ik heb nu 3.4 mil geboden, denk je dat het daarmee lukt?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat betreft die keeper, precies de reden dat ik maar wonderbaarlijk heb... maar ik zit nog in over mijn def, ik denk dat ik voor volgend seizoen geen defs neem, een centrale naar het midden (met heel veel pos) en 2 wingers met formi (trainees) wing + goed passen als wingbacks... op die manier hoop ik veel mid + aanval te creeeren icm hoge tactiekrating (vleugelaanval/centrumaanval).
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:48 schreef maniack28 het volgende:
mijn WB's moeten ook getraind worden, dus dat ligt bij mij wat moeilijker
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef -J-D- het volgende:
Weer een Nederlander aangeschaft
Mijn team heeft nu 6 Nederlanders --> http://www.johan-derksen.com/team/
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef maniack28 het volgende:
Nou bovennatuurlijk maakt voor mij al wel uit
Deze gaat er bij mij waarschijnlijk uit. Begint qua vleugelspel (training) te goed te worden in vergelijking met verdedigen, en wil er een betere verdediger met matig vleugelspel voor terugkopen voor de back-positie. Een uitmuntend of briljant ofzo.quote:Jakub Rafiński [playerid=159567346]
20 jaar en 68 dagen, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-02-2008
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 3 510
Loon: 828 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Gemiddelde prijs 37 500 ¤quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat zegt de transfervergelijking? ben wel benieuwd
tja zijn alleen de bekerwinnaars toch? deert me niet als 1 team in Nederland wwat extra geld heeftquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe zit dat met die HT Masters. Is dat niet gewoon de rijken nog rijker maken? Die lui hebben 3 wedstrijden per week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |