je haalt het iq van de mensen die friet zeggen wel omlaag hoor..quote:Op donderdag 27 december 2007 02:03 schreef GirlyGirl het volgende:
Al die patat homos komen uit het noorden van Nederland. Fuck you, patat homos.
gat in de markt.quote:
Het is ook gewoon te triestquote:atatje vrede
De aanstootgevende naam van het patatje oorlog heeft er bij enkele snackbars toe geleid dat zij de lokale patat oorlog omgedoopt hebben in een patatje vrede.
Dat is ook al zo iets snackbar, waartoe engels, en het klinkt alsof je naar de gaybar gaat.quote:Op donderdag 27 december 2007 03:08 schreef NED het volgende:
Het is gewoon heel simpel.
Mensen die patat zeggen halen dat in de snackbar en mensen die friet zeggen zal je nooit snackbar horen zeggen.
Die zeggen friettent, frietkraam, frietkot, vetbak, whatever, iig geen snackbar.
Dat is gewoon zo
Snackbar is waar je snacks haalt.....? Waaronder patatquote:Op donderdag 27 december 2007 03:44 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dat is ook al zo iets snackbar, waartoe engels, en het klinkt alsof je naar de gaybar gaat.
cafetaria waar je friet haalt ... en een ieder die dat niet zegt is een idioot.quote:Op donderdag 27 december 2007 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snackbar is waar je snacks haalt.....? Waaronder patat
In een cafe haal ik heel iets anders en taria is de bartender neem ik aan? Pina Colada voor mij, graag.quote:Op donderdag 27 december 2007 03:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
cafetaria waar je friet haalt ... en een ieder die dat niet zegt is een idioot.
Is dit een poging om grappig te doen? Blijkbaar heb je nog nooit van dit woord gehoord, daarom voor jouw:quote:Op donderdag 27 december 2007 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
In een cafe haal ik heel iets anders en taria is de bartender neem ik aan? Pina Colada voor mij, graag.
*proestquote:Op donderdag 27 december 2007 03:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
cafetaria waar je friet haalt ... en een ieder die dat niet zegt is een idioot.
En dat is een frietkraam? Of toch weer nietquote:Op donderdag 27 december 2007 03:57 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Is dit een poging om grappig te doen? Blijkbaar heb je nog nooit van dit woord gehoord, daarom voor jouw:
ca·fe·ta·ria (het, de ~, ~'s)
1 eenvoudig, goedkoop restaurant met snelbuffet
cafetaria s*kkel ... geen frietkraam, cafetariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 december 2007 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat is een frietkraam? Of toch weer nietNouja, ik ga mijn depend verwisselen, tot pattekes
quote:Op donderdag 27 december 2007 08:23 schreef PimSchelp het volgende:
dit topic heeft echt een iq van een hansworst kroket![]()
Dat je sterft door te stikken in je patatje pindasaus...quote:Op woensdag 26 december 2007 20:43 schreef LuNaTiC het volgende:
friet stinkt. Ging ik eens een keertje een patatje pinda bestellen in Breda, stond die gast zo te kijken ZOMG WTF!!11. Oh, of ik een frietje sate bedoelde
echt wtf, rare lui daar onder de rivieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |