Vergis je niet... E-mineur kan een bitch zijn...quote:Op zondag 30 december 2007 16:46 schreef Dupje het volgende:
Die is moeilijker dan de eerste die ik leerde. Dat was:
0
0
0
2
2
0
Ja, inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Witchfynder het volgende:
De zanger doet me erg denken aan Lips van Anvil. [afbeelding].
supervet! eindelijk eens weer echte eerlijke rock!quote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
Airbourne - Too Much, Too Young, Too Fast
Beetje 'modern day' AC/DC. Erg vet
Yeah!quote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
Loopt al hoorquote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef tony_clifton- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=EChGrmhnLPo&feature=related
Gentlemen, start your p2p!
Lekker om dit in de auto op te zetten als je in de zomer richting strand gaat... raampje open,... chick @ shotgun... ideaal!quote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
Oh man,..! Die SG riffjes zijn relaxedquote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef tony_clifton- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=EChGrmhnLPo&feature=related
Gentlemen, start your p2p!
En daar ga je dan Pisang Goreng bij bakken? Opgefokt achter de frituur staan is niet bevorderlijk...quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
Geweldig! [ afbeelding ]
Ben alleen nog te erg in een Three Inches of Blood modus. Iemand anders daar ook fan van of ben ik weer de enige?
.
Three Inches Of Bloodquote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
Geweldig! [afbeelding]
Ben alleen nog te erg in een Three Inches of Blood modus [afbeelding]. Iemand anders daar ook fan van of ben ik weer de enige? [afbeelding].
Yeah!quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Three Inches Of Blood
Je bent niet de enige fan hoor![ afbeelding ]
Nee, dat doe ik met The Animals.quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En daar ga je dan Pisang Goreng bij bakken? Opgefokt achter de frituur staan is niet bevorderlijk...
Fire up the blades!!quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yeah! [afbeelding].
Hun laatste CD is echt zooooooooooooo goed. [afbeelding].
"the goatriders hooooooaaard!!!"quote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fire up the blades!! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |