Hoe zien singlecoils er dan uit? Even breed maar in één stuk dan ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
Het element van een P-bass is een humbucker.
[ afbeelding ]
Deze althans.
bummer!quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:06 schreef Cynic het volgende:
Tof, krijg net een mailtje dat die kerel die gitaar ineens aan iemand anders heeft verkocht...
Rotterdammers...
Hoe gaar is dát.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:06 schreef Cynic het volgende:
Tof, krijg net een mailtje dat die kerel die gitaar ineens aan iemand anders heeft verkocht...
Rotterdammers...
nouja, hoef ik in ieder geval niet helemaal die kant op te rijden, dat scheelt dan weer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe gaar is dát.
Ik had ook zoiets, iemand zet op dinsdag een advertentie op marktplaats voor een distortion pedaal. Dus ik mail 'em direct, echt na 2 minuten ofzo, heeft ie voor woensdag al een afspraak met iemand, maar voor het geval dat die em niet wou zette ie em ook maar op mp.
Wat had je besteld dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef punkjunk het volgende:
Wat een lul, haha.
geld is overgeboekt naar thomann, wat denk je, nu is ie uitverkocht tot 7 januarie.
Heb 'tzelfde eens gedaan met een stereo-delay. Ene versterker clean, de echo's à la metal/jetplane-flange enz. Trok nergens op maar was goeie funquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb me vox versterkertje eens naar hier gehaald, en hem gekoppeld aan me fender, dus nu spelen over 2 amps tegelijk! wel leuk aangezien op de vox allerlei effectjes zitten, en ik zo ook een op smerig kan zetten en de ander op clean enzo
plus dat het er wel stoer uitziet
Ja en nee. J-elementen (bekend van de Fender Jazzbassen) zijn single coils. Het P-element is humbucking, maar op een manier die anders is dan bij gitaren. Soap bar elementen (zoals in deze Ibanez SR500 zijn humbucking en vaak ook actief. Hoeft niet, maar vaak wel. Zeker als ze je in een duo ziet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:39 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Hoe zien singlecoils er dan uit? Even breed maar in één stuk dan ofzo?
Dacht dat je voor humbuckers naar Stingrays moest gaan ofzo...
Pas op, je brengt Punkjunk nog op ideeën.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb me vox versterkertje eens naar hier gehaald, en hem gekoppeld aan me fender, dus nu spelen over 2 amps tegelijk! wel leuk aangezien op de vox allerlei effectjes zitten, en ik zo ook een op smerig kan zetten en de ander op clean enzo
plus dat het er wel stoer uitziet
Die Tele?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:26 schreef punkjunk het volgende:
Wat een lul, haha.
geld is overgeboekt naar thomann, wat denk je, nu is ie uitverkocht tot 7 januarie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |