en de meeste mensen die van mij ook, dus zo erg is het allemaal niet, lijkt mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja, komt me enigzins bekend voor ja [ afbeelding ]
Kan ik ook heel goed, maar dan doe ik het met opzet. Als ik Nederlands moet spreken doe ik dat altijd naar het beste van mijn kunnen.... en eerlijk is eerlijk, jullie kunnen de meeste van mijn posts hier best lezen volgens mij [ afbeelding ]
Ohja,foto's... Naja, ik maak ze meteen ff.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kan tie beter bij jou weg halen he?
(en waar blijven de foto's?)
Hier zitten gitaristen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:46 schreef belsen het volgende:
Gaan we het hier nog hebben over gitaren, of hoe zit dat.
Voor matrassen kun je naar LIF en voor dialecten naar TTK.
Wat je toen vanuit je werk gedaan hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:54 schreef Aresdreams het volgende:
veel ruimte om gitaar op te spelen dus
of bassen
vandaag misschien maar eens kijken of hetgeen ik geschreven heb speelbaar is
Whahaha ja dat had ik moeten doen. Hmz, nu te laat voorquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef Witchfynder het volgende:
Had een gitaar op je bed gelegd..
ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat je toen vanuit je werk gedaan hebt?.
lol, een bedquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef Dupje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste kwaliteit, maar gaat om het idee he
Ok, en nu moet het maar weer over gitaren gaan
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KillSwitch Engage - Wasted Sacrifice [afbeelding]
Andere artiest uitzoekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
Argh, nou moet ik na de vakantie Ashanti uitvoeren, maar kan nergens muziek vinden.. Geen tabs (ofja, eentje, maar daar heb ik niks aan), en ook geen piano bladmuziek...
Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Kun je ook nergens MIDI files vinden en die dan importeren in een muziekprogramma?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
Argh, nou moet ik na de vakantie Ashanti uitvoeren, maar kan nergens muziek vinden.. Geen tabs (ofja, eentje, maar daar heb ik niks aan), en ook geen piano bladmuziek...
I wish I could...quote:
Euhm, ben geen held met dat soort dingen, maar in wat voor muziekprog zou het kunnen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kun je ook nergens MIDI files vinden en die dan importeren in een muziekprogramma?
op gehoor uitzoeken is geen optie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |