Nee, maar ben 1.89 en dan lig je toch altijd prettiger in een 220. Vind met mijn poten tegen de rand aan liggen niet zo fijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
220 cm?! Ben je aangekomen in deze feestdagen?
Nog meer chicks eromheen die je nectar en ambrozijn voeren,... en met waaiers van pauwenveren het temperatuurtje een beetje in toom houden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, maar ben 1.89 en dan lig je toch altijd prettiger in een 220. Vind met mijn poten tegen de rand aan liggen niet zo fijn..
Overigens wil ik 180 zodat ik maar 1 matras nog hoef te kopen. Heb al een 90x220 nu..
Groot bed, chick er in, gitaren er omheen...wat wil je nog meer?.
.
Vre-se-lijk... zo zei er iemand "We zijn pas tien minuten geleden aangereden, dus we zijn wat later" Wij iets meer noorderlingen in paniek "Wtf, mankeren jullie niks?!"quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
"langs te hebben liggen"
Zuiderlingen
jupquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vre-se-lijk... zo zei er iemand "We zijn pas tien minuten geleden aangereden, dus we zijn wat later" Wij iets meer noorderlingen in paniek "Wtf, mankeren jullie niks?!"
Blijkt het daar te betekenen dat ze pas vertrokken zijn
Ja, zo dom is datquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vre-se-lijk... zo zei er iemand "We zijn pas tien minuten geleden aangereden, dus we zijn wat later" Wij iets meer noorderlingen in paniek "Wtf, mankeren jullie niks?!"
Blijkt het daar te betekenen dat ze pas vertrokken zijn [afbeelding]
Ja in zulke situaties heb ik dan van: bedoel je dat je vertrokken bent of dat je gearriveerd bent?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Blijkt het daar te betekenen dat ze pas vertrokken zijn
Tussen flikkeren is dus helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja 1 matras is 100x beter dan 2 waar je in het midden er tussen flikkert
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij spreken dan normaal gesproken ook heel anders, maar zodra we Nederlands gaan spreken spreken we ook daadwerkelijk Nederlands
Haha ja, komt me enigzins bekend voor jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja in zulke situaties heb ik dan van: bedoel je dat je vertrokken bent of dat je gearriveerd bent? [afbeelding].
Dean moet niet te hard lachen. Daar in Friesland kunnen ze er ook wat van. Een keer bij iemand thuis: "Er is niks voor". Uh, waarvoor? "de tv" Nou, er staat een salontafel. Maar wat is er dan? "Nee, er is niets vóór!"
Bedoelde ze dat er geen leuke programma's op tv zijn. [afbeelding].
en de meeste mensen die van mij ook, dus zo erg is het allemaal niet, lijkt mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja, komt me enigzins bekend voor ja [ afbeelding ]
Kan ik ook heel goed, maar dan doe ik het met opzet. Als ik Nederlands moet spreken doe ik dat altijd naar het beste van mijn kunnen.... en eerlijk is eerlijk, jullie kunnen de meeste van mijn posts hier best lezen volgens mij [ afbeelding ]
Ohja,foto's... Naja, ik maak ze meteen ff.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kan tie beter bij jou weg halen he?
(en waar blijven de foto's?)
Hier zitten gitaristen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:46 schreef belsen het volgende:
Gaan we het hier nog hebben over gitaren, of hoe zit dat.
Voor matrassen kun je naar LIF en voor dialecten naar TTK.
Wat je toen vanuit je werk gedaan hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:54 schreef Aresdreams het volgende:
veel ruimte om gitaar op te spelen dus
of bassen
vandaag misschien maar eens kijken of hetgeen ik geschreven heb speelbaar is
Whahaha ja dat had ik moeten doen. Hmz, nu te laat voorquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef Witchfynder het volgende:
Had een gitaar op je bed gelegd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |