JA!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik heb de puzzel in je sig opgelost. Krijg ik nu een prijsje?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooie dingen man [over het algemeen]... en vooral die Eclipsen. Matzwart, dikke EMG's, raggen!!
[ afbeelding ]
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
Iemands UI is vernaggeld trouwens.... diegene naast Sfinx...
Wil punkjunk zijn OP spot even fiksen in de Wiki? Dank [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, zal ik hem aanpassenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef ibaneX het volgende:
[..]
heb ik al gedaan [afbeelding]
btw Sfinx heb ik al een tijd nicht gesehen [afbeelding]
Ik dus wel!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
LTD EC-1000 VB
Niks niet lastig! Maar ben dan ook niet een grote Jim Root fan
Zwart....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gatver, er is maar 1 kleur voor zo een gitaar
Nee man!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:57 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind die Jim Root ook maar zo-zo.
Held!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:39 schreef Willie_Nelson het volgende:
Ik ben pas begonnen op een Dean Vendetta XM.
Mintgroen!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gatver, er is maar 1 kleur voor zo een gitaar
Toppunt van lelijkheidquote:
Wat is er met mijn spot dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
Iemands UI is vernaggeld trouwens.... diegene naast Sfinx...
Wil punkjunk zijn OP spot even fiksen in de Wiki? Dank [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je afkickverschijnselen?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ende hallo
after kerst tvp
bijna een week niet gegitaard wat is dat nou voor bullshit
*gitaar pakt
zo
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja
Heb ik m'n toneport angesloten heb ik m'n stekkertje ergens kwijt gemaakt om jack output naar koptelefoon om te zetten
Damn, dan mag ik wel uitkijken, ik kan straks een hele week niet gitaren.quote:
Mja, soms ga ik een weekend naar vrienden ofzo zonder gitaar, en dan mis ik 'm echtquote:Op donderdag 27 december 2007 00:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, dan mag ik wel uitkijken, ik kan straks een hele week niet gitaren.
stom stekkertjequote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]dat stekkertje ben ik ook kwijt
Ik zag trouwens via jullie myspace ene Joleyn, volgens mij ken ik haar van een kroeg in Almelo
Ja maar zonder dat stekkertje kan ik niet opnemen op m'n pc'tjequote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
stom stekkertje
Geen idee wie het is verder ofzo hoor
Voor mij moeten ze juist rechtshandig zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef brother52 het volgende:
Ik ken dat. Bij sommigen staat dan nog wel een gitaar, maar die zijn allemaal rechtshandig. Dat maakt het nog erger.
Van jack naar mini-jack?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja
Heb ik m'n toneport angesloten heb ik m'n stekkertje ergens kwijt gemaakt om jack output naar koptelefoon om te zetten
I hear you, brother.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef brother52 het volgende:
Ik ken dat. Bij sommigen staat dan nog wel een gitaar, maar die zijn allemaal rechtshandig. Dat maakt het nog erger.
Ik heb laatst knalroze gitaren gezienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:37 schreef brother52 het volgende:
Is er een andere kleur voor een gitaar mogelijk dan? Of hebben ze ondertussen iets donkerders dan zwart uitgevonden?
Of gewoon een zooitje Jackdanielsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik maar een zootje Jack & Danny's oid moet kopen en bij iedereen eentje neerzetten voor als ik een keer langskom.
Of Scissor Sisters ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef brother52 het volgende:
Die zijn alleen maar goed voor een the Who coverband.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef guitarist.nl het volgende:
M'n vriendin heeft een GIbson SG Special Faded gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |