Dat vond ik dus ook! Kan niet aanwijzen waarin precies, maar moest ook gelijk aan mijn kwakbol denken!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef Jelief het volgende:
sjoeg wat een mooie mensjes heb je toch.
Ik wilde nog even herhalen dat ik Emma op de foto die hier staat zo op suus van Ireth vind lijken.
Oeh! Zag ik daar een stukje Luchtbel!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
...pret![]()
Post is onderweg!
Jolie met .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
KaiEn wat heeft opa een leuke broek aan!
Alsof ie in de Doe Maar periode is blijven hangen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef m@x het volgende:
[..]Opa combineert deze broek bij voorkeur met een roze trui, dat is wel minder hoor.
Dat is ook wat ik dacht!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
KaiEn wat heeft opa een leuke broek aan!
Leuke kerelquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Omdat ik een fervent lurker ben van dit topic post ik voor 1 keer even mijn 2 'kinderen' tijdens 2e kerstdag![]()
[ afbeelding ]
Lopen deed ze er niet op. Dat doet ze sowieso nog weinig, maar het was vooral omdat ik vond dat ze niet met slofjes in de sneeuw kon spelenquote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef kozakken het volgende:
En 't roze snoepje(Loopt ze een beetje op die laarzen, of is het voor de warmte
)
Ja dusquote:Op zondag 30 december 2007 19:44 schreef Sugar het volgende:
Och, Jolietje, dat je zomaar zo kunt slapen! En duimt ze nu echt, echt, LB?Oh jee....
![]()
En die foto's zijn van 2 maanden terug.quote:
vooruit danquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had op een fotootje van Arwen gehoopt Evenstar, toen ik je naam zag staan in de lijst!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:24 schreef Moonah het volgende:
Pinq, plaats nog eens een Maxje? Ah, pleeeeaaase?
Dag Fonske!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:59 schreef Bass-Miss het volgende:
-edit-
Hij is zelfs donkerder dan zijn zusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef livelink het volgende:
Faja, is Nathan nou een stuk lichter dan Morgaine, of lijkt dat alleen maar zo?
Mooie foto van jullie Ireth!
Flessen melkquote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En Beaker...wat geef je Jet ? Pokon ? Mijn hemel wat is ze al groot ! Leuk meissie !
Nee hoor, dat kan ik helemaal niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef Beaker het volgende:wat heeft Fons daar een leuk pak aan!
![]()
Zelf gemaakt? Echt super!!
Het is iig erg leuk!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan ik helemaal niet.
't Is gemaakt door de nonkel van de mama van een oppaskindje.
Ik heb er wel zelf de knopen opgezet.
rammeldebammeldebammelDEBAMMEL DE *BAM*!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:09 schreef DeLiedje het volgende:
Kijk nou, Floortje en Lena...
Nog niet eens zo heel lang gelden bij Lishe en mij in de buik...
Nu twee heerlijke kindjes![]()
!
ze schelen 3 maanden, maar in lengte echt haast niets...
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:09 schreef DeLiedje het volgende:
Nu twee heerlijke kindjes![]()
!
ze schelen 3 maanden, maar in lengte echt haast niets...
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:26 schreef Brighteyes het volgende:Storm!
Ik zit nu al een uur lang naar het volgende uitzicht te kijken... Wetende dat er flink wat kilometers verderop een gezin zo vreselijk verdrietig is...
[ afbeelding ]
mijn oom en tante waren een aantal jaar geleden zoveel jaar getrouwd en gaven een feestje. Wij deden met de neven en nichten een liedje op de melodie van YMCA. Iedereen moest iets geks aandoen en toen kwam ik ergens deze pet tegen en vond 'm wel gepastquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:08 schreef Lishe het volgende:
KD, wat een ontzettend mooie meid is Demi! Die ogen!!!
En Storm, poppenvader!
Vicky, wat een plaatje is Amber toch, en zo'n mooi groot bed! En zeg me alsjeblieft dat die pet van de carnaval is!!
Wat is een kersenmondje??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:15 schreef snoopy het volgende:
Wat een mooi koppie met kersenmondje heeft Anna![]()
Storm, wat ben je leuk
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:30 schreef S_oepstengel het volgende:
Ach.. bult of geen bult, een lekker kereltje is 't toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |