haha verslaafdequote:
vertel..vertel....vertel.....quote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net mijn mooiste kerstcadeau sinds jaren gehad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie de post boven jequote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vertel..vertel....vertel.....
awwww wat leuk....quote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:John belde net uit NZ vandaan, half uur aan de lijn gezeten en toen moest hij naar z'n werk
quote:
wat leukquote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Hij vertelde net van de kerstviering bij zijn zus: klassiek verhaal van iedereen aan het eind van de avond dronken en ruzie![]()
en toen zei hij half grappend: so next year i'll better come to you then and get away from it all here, go to a pub and have some fun together
morgen afkickenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Hij vertelde net van de kerstviering bij zijn zus: klassiek verhaal van iedereen aan het eind van de avond dronken en ruzie![]()
en toen zei hij half grappend: so next year i'll better come to you then and get away from it all here, go to a pub and have some fun together
ooh ja das waar ookquote:Op woensdag 26 december 2007 19:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
igenlijk vanavond al...moet morgen heel vroeg op weet je nog....
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ wil ook een keer een romantische kerst...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ wil ook een keer een romantische kerst...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mag toch ook een keer....???
naturelemantquote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mag toch ook een keer....???
veel heb je vaak ook niet nodig....quote:Op woensdag 26 december 2007 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
het stelt niet veel voor, maar dit is dus ook gelijk mijn meest romantische kerst ook!
Romantiekquote:Op woensdag 26 december 2007 19:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veel heb je vaak ook niet nodig....
ook goedquote:
goed gezegd.....quote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Romantiekeen klein gebaar al weet je het maar , al is het maar een klein cadeau het gaat erom , dat je weet wat de ander verstomt. het zien van een groter geheel.... weten wat je wil
![]()
Herman van veen , al ben ik nog niet ver heen. ze me tot dichten dat zelfs de grote poeet mag zwichten.. voorr mijn rijm. mijn kwaliteit van posts en de vergeten PIquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Herman van veen , al ben ik nog niet ver heen. ze me tot dichten dat zelfs de grote poeet mag zwichten.. voorr mijn rijm. mijn kwaliteit van posts en de vergeten PI
ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je houd dus van je zelf....?????![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Romantiekeen klein gebaar al weet je het maar , al is het maar een klein cadeau het gaat erom , dat je weet wat de ander verstomt. het zien van een groter geheel.... weten wat je wil
![]()
soms welquote:Op woensdag 26 december 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je houd dus van je zelf....?????![]()
stopwoordje van mequote:Op woensdag 26 december 2007 20:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat nou soms......je kubt pas van iemand houden als je eerst van jezelf houd.....
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
that's better...much better....![]()
![]()
ik ben een beetje verbaastquote:Op woensdag 26 december 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
lijkt wel zaterdag avond zo stil...
nog steeds een beetje wtf hieroquote:
ja heh, maar wel leukquote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een beetje...???...een beetje boel veel wil je zeggen.....![]()
![]()
![]()
quote:
en toepasselijkquote:
okquote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...we moeten toch iets doen om dit levend te houden....
![]()
![]()
![]()
ok ik lap de ramen beneden welquote:
wel goed soppen hehquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das meestal geen probleem..![]()
![]()
ik kan goed met mijn wisser overweg jaquote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet jij wel goed kunnen trekken he....![]()
om de ramen te zemen dus he...![]()
super....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan goed met mijn wisser overweg ja
het geheim zit in een goed sopjequote:
jups met alle liefdequote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar een goed sopje krijg je niet zomaar natuurlijk he..mot er wel wat voor gedaan worden..
ik wacht op de eerste: GET A ROOM YO TWO post eikquote:
nah is er te rustig voor..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste: GET A ROOM YO TWO post eik_!
zou je denkenquote:
ook bestquote:Op woensdag 26 december 2007 21:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
it's just you and me baby....![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had iets meer enthousiasme verwacht.....
ja was iets wat terughoudend hehquote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had iets meer enthousiasme verwacht.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |