Die staat als het goed is een stuk hoger, vorig jaar iig welquote:Op woensdag 26 december 2007 13:46 schreef Jane het volgende:
Dit nummer van Elton vind ik ook zo mooi in de George Michael-uitvoering.
Doeiii....quote:Op woensdag 26 december 2007 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben weg, fijne middag allemaal![]()
doegquote:Op woensdag 26 december 2007 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat werk ookquote:Op woensdag 26 december 2007 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Deur van m'n computerkamer open, deur van de douche open en luisteren maar!![]()
toen rookte hij nog nietquote:Op woensdag 26 december 2007 13:48 schreef speknek het volgende:
Wat heeft Elton John nog een lichte stem hier ook.
Jij ook een fijne dagquote:Op woensdag 26 december 2007 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Twee boybands achter elkaar op 1786 en 1785quote:Op woensdag 26 december 2007 13:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Oe zometeen dat ene bandje uit Liverpool
Make upjes op doen en haartjes in de plooi?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Homdeck het volgende:
Zo BSB en Whitney Houston achter elkaar. Heb ik mooi even de tijd om voor de spiegel te gaan staan
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Twee boybands achter elkaar op 1786 en 1785
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Make upjes op doen en haartjes in de plooi?
Zijn er nog kaarten voor verkrijgbaar?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Jane het volgende:
Roll up, roll up for the Mystery Tour!
[ afbeelding ]
Vorig jaar was er nog een aanzienlijk verschil in notering.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Twee boybands achter elkaar op 1786 en 1785
http://www.hmfoto.nl/02Fo(...)iloft/BR04/index.htmquote:
Het verschil is alleen dat ze hier de door jou aangevraagde platen NIET draaien...quote:Op woensdag 26 december 2007 13:52 schreef D.Rose het volgende:
Het gaat hier best snel, lijkt Serious Request wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop