Ben ik je tegengekomen? Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelf toen ik tegenkwam had je een excuus
Tuurlijk!quote:
Oh, ik geloofde je bijna evenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk zeg even wat intelligents.
Pinkpop vorig jaar....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ik je tegengekomen? Waar? Wanneer?![]()
Hmm, dat was niet één van mijn beste jaren nee.quote:
Het had gekund natuurlijk!quote:
Nee wacht, Freddie Mercury komt 25 keer voorbij. 23 keer in Queen, één keer alleen en één keer een duet met een Spaanse artiest waarvan ik de naam niet weet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal de radio veel uit staan
Serieus?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dit een goed nummer, serieus.
Wat een actief mannetje.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee wacht, Freddie Mercury komt 25 keer voorbij. 23 keer in Queen, één keer alleen en één keer een duet met een Spaanse artiest waarvan ik de naam niet weet.
Huiliequote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef peaceman het volgende:
Enfin. het was gezellig met jullie allemaal. Jammer dat die blauwe moeilijk begon te doen... Ik wens u alleen nog veel luisterplezier en/of weltrusten. Ik ga lekker slapen. Mijn favoriete topic is toch dicht![]()
Inderdaad, zou mooi zijn geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het had gekund natuurlijk!
Whehe, tot morgenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef peaceman het volgende:
Enfin. het was gezellig met jullie allemaal. Jammer dat die blauwe moeilijk begon te doen... Ik wens u alleen nog veel luisterplezier en/of weltrusten. Ik ga lekker slapen. Mijn favoriete topic is toch dicht![]()
Nu zie ik niet echt pareltjes in de grote waslijst van meuk.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn geweest.
Bohemian Rhapsody.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
...toch niet ook op 1 ofzo...toch
Jij hebt ook geen verstand van muziekquote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu zie ik niet echt pareltjes in de grote waslijst van meuk.
Waarschijnlijk meer dan dat jij ooit zult hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand van muziek
hap hapquote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan dat jij ooit zult hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |