Sstt.. ik heb eigenlijk geen geld voor een Macquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:09 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die OS X na proberen te maken met Windows
Maar wat probeer je hier mee te bereiken dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef PTRdesign het volgende:
[..]
Sstt.. ik heb eigenlijk geen geld voor een Mac
Anders.. dan had ik echt wel een Mac gekocht
Beste van twee werelden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:09 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die OS X na proberen te maken met Windows
Nee hoor... Je hebt namelijk een layout die net-niet OS X is, en onder de motorkap zit nogsteeds Windows... Lijkt mij het slechtste van 2 werelden....quote:
Niet als dat programma niet aan staat. Maar een dock staat idd altijd aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:59 schreef TwyLight het volgende:
En bij windows is de regel hoe meer programmas je installeerd hoe slomer die wordt, en sinds je nu een dock programma hebt geinstalleerd is je computer weer een stukje slomer.
Ligt er maar net aan wat je met je computer wil doen. Maar dit is een eindeloze discussie dus laten we er maar over ophouden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee hoor... Je hebt namelijk een layout die net-niet OS X is, en onder de motorkap zit nogsteeds Windows... Lijkt mij het slechtste van 2 werelden....
da's een toffe wallpaper!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:01 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je met je computer wil doen. Maar dit is een eindeloze discussie dus laten we er maar over ophouden.
Mijn werklaptop:
[ link | afbeelding ]
Het icoon rechtsboven is een beetje out-of-place maar dat komt omdat het een tijdelijk bestand is.
Hierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
da's een toffe wallpaper!
waar vind ik die?
http://ginga1.deviantart.com/gallery/quote:Op zondag 27 januari 2008 05:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hier
Voor andere resoluties zul je op deviantart.com moeten zoeken op de bestandsnaam (Impact_by_Ginga1.jpg), al weet ik niet of je 'em op die manier zal vinden![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Klonk het volgende:
Ubuntu 7.10 met clear looks thema.
[ afbeelding ]
Nu nog verkleinen!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:10 schreef Ippon het volgende:
Ik heb mijn desktop aangepast met wat handige gadgets:
Naast de Vista Sidebar met handige tools heb ik toegevoegd:
1. Een weer-icoon die het actuele weer en weersvoorspellingen geeft (regio Den Haag)
2. Mijn Outlook-agenda en Outlook-taken op mijn desktop. Zo vergeet ik nooit meer een afspraak.![]()
[ afbeelding ]
En waar slaat dat 'krankzinnig' op?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Ippon het volgende:
Wat een krankzinnig brede taakbalk.
ZO EECHT VET HUUUUUGE!! ECH ZO HEEEL ERG GROOT!!1EINZ!!!~!!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Ippon het volgende:
Wat een krankzinnig brede taakbalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |