Stralen usernames tegenwoordig ook al iets uit ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Deox straalt veel meer autoriteit en gezag uit. zarGon totaal niet, die kun je niet serieus nemen.
Een grap uitleggen is niet leuk, beste stof.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deis toch een smiley die aangeeft dat het een leuke grap is en de bijbehorende [ afbeelding ]-PI geeft toch aan dat de inhoud van de post ook op die manier geïnterpreteerd dient te worden. IK VOND HET EEN LEUKE GRAP DEO EN IK MOEST EROM LACHEN.
plaspauzes op tv...hpquote:
Dirkh scheld in elke post jij nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dirkh kopieert mijn postgedrag al jaren.
hoop dat Deox zo'n goeie wordt, zoals jij het wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Deox straalt veel meer autoriteit en gezag uit. zarGon totaal niet, die kun je niet serieus nemen.
Het was schijnbaar nodig, vrindelijke vrind.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een grap uitleggen is niet leuk, beste stof.
Ja hallo, dat mijn cranium te klein is kan ik ook heul niks aan doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was schijnbaar nodig, vrindelijke vrind.
Stofje was een goeie he, en hij had een lekkere vriendinquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoop dat Deox zo'n goeie wordt, zoals jij het was
Hét wordt niet begrepen, jammer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was schijnbaar nodig, vrindelijke vrind.
Zeg, hoor jij geen mensen te bannen en tieten goed te keuren?, ksst, scheer je weg.quote:
Ik schrokquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slotje.
Ik ook al.quote:
Ach, ik vind het wel tof dat er nu een mod op ONZ zit die geen idee heeft dat ik ook ooit ONZ gemod heb. Die nog nooit van me gehoord heeft. Heerlijk is datquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja hallo, dat mijn cranium te klein is kan ik ook heul niks aan doen
Kent de rest van fok jou wel danquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel tof dat er nu een mod op ONZ zit die geen idee heeft dat ik ook ooit ONZ gemod heb. Die nog nooit van me gehoord heeft. Heerlijk is dat.
Stofje? Wie? Die ene waarmee ik in Utrecht heb rond gezwalkt naar café Belgie?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel tof dat er nu een mod op ONZ zit die geen idee heeft dat ik ook ooit ONZ gemod heb. Die nog nooit van me gehoord heeft. Heerlijk is dat.
Was jij toch die DJ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stofje? Wie? Die ene waarmee ik in Utrecht heb rond gezwalkt naar café Belgie?
Nee die ken ik niet.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij geen mensen te bannen en tieten goed te keuren?, ksst, scheer je weg.
Wat nou als er een splitsing in de weg zit, ga jij dan een kant op maar maak jij jezelf gewoon wijs dat je kaarsrecht loopt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:06 schreef Stofje het volgende:
Ik zwalk nooit, ik loop voor mijn gevoel altijd kaarsrecht.
Laatste waarschuwing, of ik haal er een FA bij.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:06 schreef Stofje het volgende:
ik loop voor mijn gevoel altijd kaarsrecht.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat nou als er een splitsing in de weg zit, ga jij dan een kant op maar maak jij jezelf gewoon wijs dat je kaarsrecht loopt?
Dat noem ik nog eens volharding [ afbeelding ]
zo kom je nog eens ergensquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef Stofje het volgende:
Ik vermijd splitsingen stelselmatig. Ik zorg ervoor dat de weg die ik volg altijd kaarsrecht is.
Afwijking van een weg die jij jezelf hebt vernomen te nemen is slecht voor het moreel, dus als er een doodlopende weg is, gewoon erbij denken dat die ravijn met puntige rotsen aan de bodem er neit is, komt alles goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef Stofje het volgende:
Ik vermijd splitsingen stelselmatig. Ik zorg ervoor dat de weg die ik volg altijd kaarsrecht is.
Zet even een TR, dat wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, of ik haal er een FA bij.
Tenzij hij in de lucht kan lopen als een stofjequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Afwijking van een weg die jij jezelf hebt vernomen te nemen is slecht voor het moreel, dus als er een doodlopende weg is, gewoon erbij denken dat die ravijn met puntige rotsen aan de bodem er neit is, komt alles goed.
Deze zin is zó krom en ik doe niet aan krom.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Afwijking van een weg die jij jezelf hebt vernomen te nemen is slecht voor het moreel, dus als er een doodlopende weg is, gewoon erbij denken dat die ravijn met puntige rotsen aan de bodem er neit is, komt alles goed.
TR, in ONZ?, pffffquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zet even een TR, dat wil nog wel eens helpen.
Maar toch sta je altijd krom , minstens 23 uur per dagquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze zin is zó krom en ik doe niet aan krom.
Kom jij wel eens in ONZ?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, of ik haal er een FA bij.
Zeg waar mod jij eigenlijk?quote:
Zitten alleen mongolen en verzuurde oldbies zeggen ze vaak achter de schermen toch?quote:
kerstbaggerquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:13 schreef PeZu het volgende:
bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |