Ik heb de stijfkoppigheid en vastberadenheid van mijn vader geerft.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar liefst een half jaar volgehouden om hetzelfde te bereiken als jij, maar kwam er na 3 maanden achter dat ONZ modden dweilen met de kraan open is.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan ? Jij scheld in ieder geval niet, misschien ga ik wel luisteren naar jou deox jij bent een man die nog een btje klasse heeft en niet ordinair is
Remlof had ook klasse daar luisterde ik ook goed naar hij was mijn baasje
Je wil dus dat we gaan baggerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:45 schreef Stofje het volgende:
Zie ik dat nou goed? Komt vanavond postnummer 55555555?
sure looks like itquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:45 schreef Stofje het volgende:
Zie ik dat nou goed? Komt vanavond postnummer 55555555?
That's exactely what I'm trying to duidelijk te maken ja.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je wil dus dat we gaan baggeren
Truequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking eigenlijk wel koddig.
niet van echt te onderscheidenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:46 schreef murp het volgende:
ik heet murp en ik doe een hond na:
*woef woef*
hoi murpquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:46 schreef murp het volgende:
ik heet murp en ik doe een hond na:
*woef woef*
Nee, ik wordt een beetjequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking eigenlijk wel koddig.
Moet maar danquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
That's exactely what I'm trying to duidelijk te maken ja.
Je gaat niet falen deox, je gaat voor een ban zorgen voor noorseviking en mijquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, ik wordt een beetjeen
van al die mensen die zeggen dat ik bij voorbaat al ga falen
en dan heb ik de oldbies nog neit gehad!
dank jequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet van echt te onderscheiden![]()
en dat blaffen doe je ook bijan perfect
*woef*quote:
Oh, wacht er is nog hoopquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij redt het wel Deoxquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Idd zet allemaal Deox in je msn naamquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:48 schreef Het_hupt het volgende:
goed van Deox, dat hij ruimte geeft voor discussie![]()
die nieuwe had um al direct dicht geflikt
respect Deox
Ik denk dat je het ontstellend goed gaat doen als mod, serieus. Maar ik wenste je vooral sarcastisch succes om deze opmerking:quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat gaat je gewoon nooit lukken. Het spijt me.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
... het is om mensen die denken dat elke hersenscheet of down-patient een topic waard is dat waanbeeld eruit te stampen
ZOUT OPquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd zet allemaal Deox in je msn naam
Daar geef ik je groot gelijk in, ONZ is net zoals Aids hebben, je kan het wel remmen, maar niet genezen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ontstellend goed gaat doen als mod, serieus. Maar ik wenste je vooral sarcastisch succes om deze opmerking:
[..]
Dat gaat je gewoon nooit lukken. Het spijt me.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in, ONZ is net zoals Aids hebben, je kan het wel remmen, maar niet genezen.
wat nou weer?quote:
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in, ONZ is net zoals Aids hebben, je kan het wel remmen, maar niet genezen.
Je maakte een puike grap en de exmods lachen er om, dit kan niet meer mis gaan deoxquote:
Dequote:
Mwaa, ik wil ook niet meteen vuistdiep gaan, ik ben immers nog aan het leren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor![]()
maar als je gelijk een olifant door den porceleinkast bungelt, dan keert dat tegen je, denk ik zo
WAAROM ZEI JE DAT DAN NIET EERDER !!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deis toch een smiley die aangeeft dat het een leuke grap is en de bijbehorende [ afbeelding ]-PI geeft toch aan dat de inhoud van de post ook op die manier geïnterpreteerd dient te worden. IK VOND HET EEN LEUKE GRAP DEO EN IK MOEST EROM LACHEN.
komt wel goud mien jongquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mwaa, ik wil ook niet meteen vuistdiep gaan, ik ben immers nog aan het leren.
Kutjoch. Waardeloze kutmod. Vies vuil achterlijk tyfusjong.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
WAAROM ZEI JE DAT DAN NIET EERDER !!![]()
![]()
Ben jij niet stiekem kloon van Dirkh?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kutjoch. Waardeloze kutmod. Vies vuil achterlijk tyfusjong..
doe een politiepet op misschien helpt datquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben mod, ik meot mijn roffa imago uit laten stralen enzo.
Z. is bijvoorbaat al verlorenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
ZarGon kan deox nooit meer inhalen, voel je hem
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
doe een politiepet op misschien helpt dat
![]()
oh ja ik was er niet
Dirkh kopieert mijn postgedrag al jaren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekem kloon van Dirkh?
de manier waarop zijn klonen aan het smeken warenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef Noorseviking het volgende:
Zargon wou gewoon mod worden.
Deo niet meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |