Dit maakt het alleen maar erger hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Pure lulkoek, tuurlijk KAN ik dat, maar ik WIL het neit omdat ik bier smerig vind.
Nu snap ik je punt niet, wat heeft het NIET bier drinken voor een effect op mijn modprestaties?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit maakt het alleen maar erger hoor
je bent mod van ONZ geworden niet waarquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nu snap ik je punt niet, wat heeft het NIET bier drinken voor een effect op mijn modprestaties?
Sorry hoor, maar verplicht bier drinken om mod te zijn is een van de belachlijkste redenen die er kan zijn, mocht ie daadwerlelijk bestaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent mod van ONZ geworden niet waar
zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar verplicht bier drinken om mod te zijn is een van de belachlngrijkste redenen die er kan zijn, mocht ie daadwerlelijk bestaan.
Toch wel. Mannen die geen bier drinken hebben geen haar op hun zak. Ergo: ze zijn niet geschikt als ONZ-mod.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar verplicht bier drinken om mod te zijn is een van de belachlijkste redenen die er kan zijn, mocht ie daadwerlelijk bestaan.
Oh?, ik kan die onderstelling zó ontkrachtigen, maar dit is geen KPDquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:45 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Toch wel. Mannen die geen bier drinken hebben geen haar op hun zak. Ergo: ze zijn niet geschikt als ONZ-mod.
Dan open ik daar toch even een nieuwe voor jequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh?, ik kan die onderstelling zó ontkrachtigen, maar dit is geen KPD
Ja, en straks allemaal mannen die mij PM'enquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dan open ik daar toch even een nieuwe voor je
OMFG, jij gaat dit nog minder lang volhouden dan FF of Oldenzaaltjuh, mark my words.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar verplicht bier drinken om mod te zijn is een van de belachlijkste redenen die er kan zijn, mocht ie daadwerlelijk bestaan.
Ok.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
OMFG, jij gaat dit nog minder lang volhouden dan FF of Oldenzaaltjuh, mark my words.
Je vergeet Ruis, CD.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
OMFG, jij gaat dit nog minder lang volhouden dan FF of Oldenzaaltjuh, mark my words.
Nee, Cactus/citroensapquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:03 schreef cerror het volgende:
Pils?
Hmmm. Die foto heb ik vast nog wel ergens op mijn pc.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:56 schreef LordVoldemort het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1109001
Feckin' mietjes.quote:
Hmmm. Húúúúúúú.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef clumsy_cow het volgende:
Dit is echt een prutsbaggertopic. Dat jullie het weten.
Bier drinken maakt ONZ modden in ieder geval een stuk draaglijkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:03 schreef cerror het volgende:
Pils?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken maakt ONZ modden in ieder geval een stuk draaglijker
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken maakt ONZ modden in ieder geval een stuk draaglijker
dat je 2k8 niet redt, bosjostiquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
de naam is Deox.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vingers uit je reet halen en fatsoenlijk tikken, lillekerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:44 schreef sakar_palyaço het volgende:
[..]
Uiers uit je horen halen, dikke.
dat je al dat gebagger hier anders niet lang aankunt en gezien de users vrees ik dat Remlof een punt heeft. Ga anders aan de whiskey....quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dit is geen correct Nederlands, trouwens.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh?, ik kan die onderstelling zó ontkrachtigen, maar dit is geen KPD
en dat klopt weer wel...quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is geen correct Nederlands, trouwens.
hey mn topic is gekaaptquote:
Adoreren en baggeren, apparently.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doen al die kloons hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |