abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55537218
Duitsland geschokt door zinloos geweld

http://youtube.com/watch?v=zf7Taq-oXJY

AMSTERDAM - FILMPJE Duitsland is geschokt door een gewelddadige overval op een Duitse gepensioneerde in een station te München. De buitenlandse aanvallers maakten hem uit voor 'scheissdeutscher'
Bruno N. werd in het metrostation van achter besprongen en in elkaar getrapt door een 17-jarige Griekse en een Turkse jongen van 20. De twee namen zijn rugzak mee. En waarom? Bruno had het tweetal eerder verzocht niet te roken op een plaats waar dat niet mocht.

Dankzij de bewakingscamera van het station konden Spiridon L. en Serkan A. snel gepakt worden.

De Griek had al eerder in de stad iemand bedreigd. Hij stal van een voorbijganger een gsm en belde met die telefoon naar een vriend met de boodschap: luister mee, want ik ga een Duitser vermoorden.

Het slachtoffer kon echter vluchten. Uiteindelijk werd de 76-jarige oude baas slachtoffer van de Griek en de Turk. De jongste verdachte zei tegen de politie dat Bruno de klappen wel kon verwachten, omdat hij gezien had dat de twee dronken waren. Bild heeft het strafblad van de twee ingezien: al meer dan zestig keer zaten ze op het politiebureau. Deze keer is het poging moord en zal het wat langer duren voordat ze weer iemand in elkaar slaan.

De minister van binnenlandse zaken van de deelstaat Beieren vindt dat de wet zo moet worden veranderd dat de Turk (geen EU-burger) na zijn straf kan worden uitgewezen.

Bruno N. had een meervoudige hersenfractuur en mag volgens doktoren blij zijn dat hij de aanslag overleefde.

http://www.telegraaf.nl/b(...)geweld__.html?p=17,2

Stoer hoor tegen zo een oude man
pi_55537305
Ja, je moet natuurlijk ook niet van mensen verwachten dat ze zich aan de regels houden en ze aanspreken als ze dat niet doen, dat is vragen om moeilijkheden!
For great justice!
pi_55537569
Een Griek en een Turk die samen iemand bijna doodslaan. Zie je dat er wel saamhorigheid is, Cyprus.

Verder zie ik van dit bericht de nieuwswaarde niet echt in. Zinloos geweldhype is toch allang over?
pi_55537585
goh... extreemrechts krijgt weer gelijk ..

10-20 jaar in een werkkamp(niet in een (luxe) gevangenis) zou die lui wel goed doen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55537601
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef Fides het volgende:
Een Griek en een Turk die samen iemand bijna doodslaan. Zie je dat er wel saamhorigheid is, Cyprus.

Verder zie ik van dit bericht de nieuwswaarde niet echt in. Zinloos geweldhype is toch allang over?
Dus als iets maar vaak genoeg gebeurd hoeft het niet meer in het nieuws?
pi_55537704
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dus als iets maar vaak genoeg gebeurd hoeft het niet meer in het nieuws?
De nieuwswaarde daalt dan wel ja. Maar de laatste tijd (10 jaar ofzo) is het heel popie-jopie om artikielen over geweld te publiceren, waardoor mensen denken dat het steeds gevaarlijker wordt in Nederland/Duitsland/overal. Terwijl dat klinkklare onzin is.
pi_55537737
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef Fides het volgende:

[..]

De nieuwswaarde daalt dan wel ja. Maar de laatste tijd (10 jaar ofzo) is het heel popie-jopie om artikielen over geweld te publiceren, waardoor mensen denken dat het steeds gevaarlijker wordt in Nederland/Duitsland/overal. Terwijl dat klinkklare onzin is.
Dat is wel waar, het komt nu sneller in het nieuws dan vroeger, ik denk dat het vooral door internet komt.
pi_55537741
Tjah normen en waarden he...
De holbewoner mentaliteit komt weer terug,...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55537935
- troll -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 25-12-2007 23:17:41 ]
  woensdag 26 december 2007 @ 12:07:31 #10
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55547943
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef Fides het volgende:

Volgens mij is dat nog steeds alive and kicking.
  woensdag 26 december 2007 @ 13:20:20 #11
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_55549438
OP nodigt niet echt uit tot een discussie. Maar eerder tot relschoppen.
Verder een paar notes gezet, vanwege niet toelaatbare uitlatingen.
- Topic = dicht en blijft dicht -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')