het schijnt jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef Radek59 het volgende:
ik ben nog redelijk jong maar door eminem ben k hip-hop gaan luisteren een aantaal jaar geleden
dus voor mij is het de The eminem show
verder heb k nooit jaren 90 rap gechekt op wat tupac bigie nas jigga na dus ben niet zo van die oldskool
btw TS ? sta je zo op andere fora gerigistreerd ?
je was me voor ... SUPER VETTE CD.... RIP Jayquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:01 schreef RitseB het volgende:
dan ken ik er nog 1tje
Jay Dee - Donuts
is ook een supper vet album
idd dikke sjitquote:
Very nice indeed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef bartrid het volgende:
Public Enemy - i ttakes a nation of millions to hold us back.
Wat is die laatste van je?quote:
Hij heeft dan ook maar liefst twee albums gemaakt.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef AcidBurner het volgende:
ja ales we zo beginnen dan Alles van Dr. Dre
Orko the Sycotik Alienquote:
ow en deze ook:quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef thettes het volgende:
DJ Shadow - Endtroducing
geweldig, geen raphoewel ik als je hip-hop wat smaller definieert Things Fall Apart van The Roots zou nomineren.
edit:
of stankonia van Outkast![]()
It was written is imo lyricaal beter en Nas op zijn toppunt.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef RitseB het volgende:
illmatic vind ik zwaar veel beter dan It was written.
Grappenmakerquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
It was written is imo lyricaal beter en Nas op zijn toppunt.
CL Smoothquote:Op donderdag 27 december 2007 08:09 schreef Potjandorie het volgende:
Pete rock met erm volgens mij heette het mecca and the soul brother
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |